venomzorg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 syntes det tar veldig lang tid og få opp en post i forumet nå. tar ikke så ekstremt lang tid men jeg syntes det tar mye lenger til en det pleide. :sad: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Syns ikke det virker sånn - synes det har blitt kjappere! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det variere sterkt fra time til time hos meg. Amund & Co har sikkert gjort sitt beste, tenker jeg, og jeg ser ikke ventetiden som noe stort problem. :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er nok blitt litt treigere syns eg. Det har bare gått 1 uke siden eg reinstallerte XP på nytt og som sagt er surfingen litt raskere men ikke HW.no så da er HW.no blitt treigere. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Tar jo ofte 30-60 sek jo :sad: Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Forumet har alltid virket kjempe bra for meg. Ventetiden er ikke noe mer enn et par sekkund, har aldri merket at det har vert noe tregt heller. Lenke til kommentar
Rep Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 På forumet går det veldig opp og ned synes jeg. Men på Prisguiden går det alltid veldig treigt, enda verre når jeg bruker Priskalkulatoren. Ikke for å bare klage og syte altså, Hardware er et kjempebra web sted.:smile: Men når det går så treigt på prisguiden og priskalkulatoren ender det opp med at jeg ikke gidder å bruke den... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Synst at alt funker fint jeg :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Synst at alt funker fint jeg :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Fra jeg trykket på svar kanppen til jeg fikk begynt å skrive til det 1 minutt og 20 sekunder Go figure!! _________________ <?php $random = "signature.txt"; ?> [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-11-07 18:00 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 når jg trykka på send svar knappen tok d 1 min, trykka igjen og tok 5 sec og meldingen var plutseli 2 ganger...arg Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 I går og i dag syns jeg forumet har vært ekstremt treigt mye oftere enn før. Som flere allerede har nevnt så tar det veldig ofte opp til et minutt før det skjer noe. Det er en tålmodighetsprøve for en stakkar noen ganger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Nå nettop var det dr*tt treigt. Er det pga det er for mye folk innpå samtidig? wtf? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Må si meg enig i at forumet, og ofte også hele hardware.no går tregt. Sitter med 10mbit internett tilkobling, så jeg føler meg ganske sikker på at det ikke er flaskehalsen. Synes hvertfall ikke det har blitt kjappere med tiden. - Judaz - Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 19:11, skrev SnowDOG_:Nå nettop var det dr*tt treigt. Er det pga det er for mye folk innpå samtidig? wtf? Tror ikke det har noe å si. Har vært innom tidlig på morgenen noen ganger. Og selv da varierer responstiden fra ett halvt sekund til ett-to minutter på forumet. Helt sykt. Det er noe alvorlig galt med serveren eller linjene til hardware.no (jeg har NGT ADSL og alle andre internettsider er kjappe selv om hardware er tregt, så problemet ligger ikke her eller hos NGT). Lenke til kommentar
RPA Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Joda, det går mye treigere enn før...av og til ihvertfall. Tok meg et halvt minutt å komme inn på denne tråden akkurat nå bare for å lese den. Vel her for et par dager siden fikk jeg beskjeden "To many users using" noe mysql dill. Så servern begynnner kanskje å bli overlastet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er nok HW.no som har en flaske hals ett sted. Eg mente om at det var treigt siden det muligens var altfor mye folk innpå HW.no sine sider som gjør at det går så treigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå