Troxx Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg bestilte et bra og billig skjermkort hos en nettbutikk, sammen med andre ting. Nå har jeg litt lyst på en UPS og et tvkort og, men har ikke bestilt det enda. Nå er tingene jeg har bestilt blitt ca 5-700kr dyrere siden ting ikke var på lager.. Vil en endring (legge til UPS og tvkort) av ordren medføre en oppdatering av prisene? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, mest sannsynig. Når det legges til blir det vanligvis slettet og lagt inn ny ordre. Men du kan jo ta kontakt med forhandleren og høre om det kan ordnes. Sannsynligvis får du positivt svar Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ringte nettbutikken idag. De sa at endring på ordren etter at prisene er endret vil medføre en oppdatering av prisen. Men de var villige til å endre betalingsmåte fra VISA til oppkrav, dermed kunne de legge til en UPS uten å endre prisen på de andre varene. Å velge betalingsmåte oppkrav koster 40kr, og det vil vel bli en økning i porto og siden en UPS veier 8-10kg med innpakning. Dermed var det like greit å velge å legge inn en ny ordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå