AH Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 blir vel neppe lett men jeg skulle hatt objektive meininger om ny maskin. FS Lifebook S7110, med 2gb minne, 120gb disk, batteri på over 11timer og vekt på usle 1.8 kilo. pris, heftige 17 000,- Apple Macbook også med 2gb minne og 120gb disk, dog med betydelig dårlgiere batteri, men med intr. karmera i skjermen.. pris, med student rabatt ca 10.000,- jeg er steike usikker.. maskinen skal kun brukes til student og kontoroppgaver.. samt litt bilder og musikk.. ikke spill.. hvilke av maskinene bråker minst? hvem er vedt å satse på? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) i pris/ytelse ser macbook ut til å være best. bare ta med et ekstra batteri. ut ifra det jeg leser har lifebook 6,5 timer Endret 22. oktober 2006 av AndyF Lenke til kommentar
AH Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 helt rett andy, på første batteri..bytter du ut cd-rom med et ekstra batteri påstår man 10.40 timer.. er dog usikker på om vekten går opp.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 vil sikkert gå opp litt men ikke såpass at det gjør noe Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lifebook er steike solide og pålitelige maskiner. Noe ganske annet enn Amilo-serien som er myntet på den gjennomsnittlige FSC-kunde. Har i yrkessammenheng brukt S7010, E8010 og E8020 (de to sistnevnte 15"-ere med mer normal vekt oppunder 3 kg), og S7010 var i alle fall en utrolig nett og smidig maskin som ikke hadde problemer med den ganske intense bruken den ble utsatt for. Lenke til kommentar
AH Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 såpass ja..er det noen som vet noe om viftestøy, eller støynivøet på disse to i det hele? hvem er å foretrekke på forelesningssalen? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Alle de tre Lifebook-maskinene jeg brukte var "lydløse", dvs vifter og harddisk laget kun en lav summelyd som ikke merkes på en forelesningssal. Men nå var disse tre utstyrt med Dothan-prosessorer, så det er jo ikke sikkert dette gjelder lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå