Veta Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei jeg skal kjøpe ny stasjonær nå, og har ikke så altfor mye penger til rådighet (rundt 10 000). Har satt sammen en på netshop.no, men er litt usikker på kabinettet og strømforsyningen. Den vil ha et kabinett med 350W og ingen annen strømforsyning. Blir dette for lite? Screenshot av litt pc-spesifikasjonene. På forhånd, takk. Mvh Vegard Mathisen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvilken strømforskyning er det? I utgangspunkt kan en god 350-watter fint drive den maskina, men det variere endel etter kvaliteten, og hvor mye ampere det er på 12V-linja. AtW Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Mhm...Anbefaler ikke Nvidia minst 350W for 7800GTX? Kan nok hende det flyr, forutsatt at det er en god forsyning, men hadde jeg vært deg hadde jeg nok betalt litt ekstra for en som er litt sterkere. Så har du nok om du bestemmer deg for å oppgradere etc... Endret 22. oktober 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vanlige 350W PSUer KAN bli litt for lite med tanke på 7800GTX, men om det er et skikkelig merke på PSUen så skal det gå. Har sett nesten identisk oppsett drevet fint av PSU på 300W, der ble det brukt en Seasonic PSU, ikke regn med så bra resultat med f.eks q-tec eller vanlig PSU som følger med billige kabinetter. Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det et Arctic Cooling kabinett med 350w PSU holder det. Det har en vanvittig god Seasonic PSU. Jeg bruker det med følgende og har aldri hatt problemer: A64 4000+ BFG 7900 GTX 2 GB RAM 1 HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå