king_pedersen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hey, skal kjøpe meg en bærbar pc tenkte jeg og lurte på om noen har noe erfaring med www.amentio.no ? Så at pcn jeg ser på er over tusenlappen billigere hos amentio en hos for eks komplett.. så, kan jeg stole på amentio? har de bra service? leveringstider etc.. Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Duram Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hey, skal kjøpe meg en bærbar pc tenkte jeg og lurte på om noen har noe erfaring med www.amentio.no ? Så at pcn jeg ser på er over tusenlappen billigere hos amentio en hos for eks komplett.. så, kan jeg stole på amentio? har de bra service? leveringstider etc.. Takk på forhånd:) 7128090[/snapback] Har handlet hos Amentio en gang. Bestilte en skjerm og allerede 2 dager etterpå var den kommet fram Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Bestilte også skjerm men tok en uke før jeg fikk den. De brukte et dumt fraktsystem hos Linjegods hvor skjermen ble sendt til nærmeste storby og derfra ble det sendt et brev til meg. Jeg måtte ringe et nr og avtale når de kunne levere noe som viste seg å være 3 dager senere!, og da hadde jeg allerede ventet i 3 dager. Selvsagt var det ingen informasjon om dette når jeg kjøpte skjermen. Hadde skjermen blitt sendt med posten så hadde det tatt halve tiden.. Endret 22. oktober 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Alt jeg vet er at de som regel leverer veldig raskt (når de bruker Posten). Ingen erfaringer med retur/direkte service. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bestilte også skjerm men tok en uke før jeg fikk den.De brukte et dumt fraktsystem hos Linjegods hvor skjermen ble sendt til nærmeste storby og derfra ble det sendt et brev til meg. Jeg måtte ringe et nr og avtale når de kunne levere noe som viste seg å være 3 dager senere!, og da hadde jeg allerede ventet i 3 dager. Selvsagt var det ingen informasjon om dette når jeg kjøpte skjermen. Hadde skjermen blitt sendt med posten så hadde det tatt halve tiden.. 7128327[/snapback] pussig, de gangene jeg har bestilt så har det kommet med bedriftspakke. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Les her https://prisguiden.no/shop_review.p...=213&act=review Ser ut at de enten får 6 eller 1.... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 okei, takk for svarene, går for amentio:) Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har handlet bærbar pc hos amentio jeg også, var ingen problemer der. Akkurat slik det skal være. Ingen problemer med å anbefale dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå