muv Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei. Har et lite problem med vifta på skjermkortet. Den har begynt å lage veldi mye lyd i det siste. Hørest nesten ut som at det likker en liten ledning eller noe såvidt borti. En ting er jo om den kan slutte å surre, men den bråker altfor mye! Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg i verstefall må returnere, hvilket kort får jeg da siden mitt Abit GF4 Ti4400 er ute av produksjon? får jeg Abit Ti4600, eller Ti4400 i et annet merke? på forhond takk for svar. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 hvis den ryker (og du har overklokket) får du ingenting. Uansett ville jeg heller sett på annen kjøling. Kjipt at det var et ABIT da. Pers mener jeg at ditt kort er det beste ti4400 :smile: Mye stress med retur og sånn. Hvis du ikke overklokker (og ikke har tenkt til det) så kan du jo bli kvitt litt støy og kjøpe noe stæsh fra Zalman Lenke til kommentar
muv Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 fikk litt lyst å prøve å lage vannblokk til det, men vet ikke hvoran jeg skal lage festemekanismen. noen som har løsninger (arb. tegninger med mål)? Lenke til kommentar
muv Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 fikk litt lyst å prøve å lage vannblokk til det, men vet ikke hvoran jeg skal lage festemekanismen. noen som har løsninger (arb. tegninger med mål)? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 se litt på løsningene vannblokkene hos mplex har. www.microplex.no Lenke til kommentar
xpert Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Strips fast en 80mm og kjør den på 5-6 volt. Den kjøler langt mere enn originalviften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå