Gå til innhold

Bærbar med mulighet for moderat spilling!

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av bærbar som også kan brukes til spilling av "vanlige" spill. Har kikket på denne MPX og vil høre med ekspertene om den duger til normal bruk m/noe spilling i tillegg.

Denne har NVIDIA® GeForce™ Go 7600 med 256 MB dedikert skjermminne PCI express som etter det jeg har forstått er bra nok.

Håper på raske svar :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer kjøp av bærbar som også kan brukes til spilling av "vanlige" spill. Har kikket på denne MPX og vil høre med ekspertene om den duger til normal bruk m/noe spilling i tillegg.

Denne har NVIDIA® GeForce™ Go 7600 med 256 MB dedikert skjermminne PCI express som etter det jeg har forstått er bra nok.

Håper på raske svar  :) .

7127829[/snapback]

Hei Quality!

Den ser bra ut den, hvis du vil ha mye støy. :p hehehe...

AMD-Prosessorer støyer noe sinnsykt og bruker mye strøm..

Har du vurdert en Lenovo/Ibm ThinkPad??

F.eks.:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324898

Mvh pcpcpc ;)

Lenke til kommentar
GMA 950 til spilling er du gal pcpcpc

7127941[/snapback]

Nei, jeg er ikke gal.

Intel GMA 950 er et knallbra integrert kort det!! :thumbup:

Dessuten sa ikke trådstarter hvilke spill han skulle spille!

Han sa bare "vanlige" spill! :p:p

Endret av pcpcpc
Lenke til kommentar
Hvor har du fått for deg at amd prosessor bråker noe "sinnsykt"?

7127965[/snapback]

Det er ikke noe jeg har fått for meg! :p

Faren min har testet ganske mange prosesorer og da har han funnet ut at de bråker veldig mye i forhold til Intel sine. :);)

Lenke til kommentar

7127829[/snapback]

Hei Quality!

F.eks.:

Mvh pcpcpc ;)

7127906[/snapback]

Har du AMD-Prosessor kanskje? Det bråker ikke noe mer enn andre prosessorer. Skjønner ikke hvorfor du sier sånt når du ikke har peiling.

Lenke til kommentar

Har en Pavilion med amd selv og den er langt fra bråkete. Saken er at denne maskinen er ikke til meg, men til min sønn. Han spiller ikke de mest avanserte spillene ennå, men vil ha noe som kan dra litt.

Så hva er konklusjonen fra dere godtfolk der ute :) ?

Lenke til kommentar
Hvor har du fått for deg at amd prosessor bråker noe "sinnsykt"?

7127965[/snapback]

Det er ikke noe jeg har fått for meg! :p

Faren min har testet ganske mange prosesorer og da har han funnet ut at de bråker veldig mye i forhold til Intel sine. :);)

7128008[/snapback]

Jeg har flere kompiser med amd-baserte system, og de er ikke noe mere bråkete enn min med intel. At amd lager mye mere varme er også tull spør du meg. Har jeg rett er det ikke store forskjellene mellom amd og intel på strømbruk.

Lenke til kommentar

Så klart. Glemte å si det, tenkte på dual core og amd turion x2 eller hva den heter. Amd sempron og celeron er vell billigprosessorene og varmer mye mere. Har hørt at amd bruker rundt 35 watt og intel på 30-31? De få wattene utgjør vell ikke så mye...

Lenke til kommentar

7127829[/snapback]

Hei Quality!

F.eks.:

Mvh pcpcpc ;)

7127906[/snapback]

Har du AMD-Prosessor kanskje? Det bråker ikke noe mer enn andre prosessorer. Skjønner ikke hvorfor du sier sånt når du ikke har peiling.

7128030[/snapback]

Må jeg si det så mange ganger Lynniz?? :hmm::hrm:

Jeg har peiling på prosesorer! :mad::hrm:

Jeg har selv en pc med intel pentium m,og den bråker ingenting!!

Lenke til kommentar

Til lett spilling er GMA950 greit (dvs eldre spill og noen nyere forutsatt at du kjører grafikken på minimum), men om du vurderer oblivion, prey, fear, wow i raid osv så ville jeg helt klart gått for minst et X1600/7600go-kort. Den zeptoen monkey linker til er et bra kjøp, men om du vil kjøre den på batteri så kjøp med det største batteriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...