FenrisC0de Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Vel, har skaffet meg en Akas AK-210 chipsetkjøler, og til min forbauselse, skal den bare plasseres rett på, også skal den sitte fast ved hjelp av noe lim på undersiden. Dette fungerte relativt dårlig, og jeg har nå en chipsetkjøler som mer eller mindre bare ligger oppå chipsettet. Så, nå trenger jeg forslag til hvordan jeg kan løse dette uten å herpe noe. Kan jeg bruke noe superlim elns for å feste den direkte på chipsettet? Eller er dette dumt? Please! Trenger hjelp! Endret 22. oktober 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bruk termisk lim. Microplex, 3dfxcool og komplett tror jeg selger slikt. (F.eks. Arctic Silver). Dette limet er ekstremt sterkt og det kan hende at du aldri vil få løsnet kjøleren igjen siden uten å ødelegge chipset-brikka. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 kjekt, untatt at jeg ikke har dette tilgjengelig akkurat nå Kan man bruke superlim? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 haha, burde nok holde deg unna superlimet Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 hehe, ok.. nortert! Men faen for et drittprodukt den Akas chipsetkjøleren er altså! Helvete! Hva er vitsen med komme med en lime-på-løsning når limet er utrolig svakt! Selv om jeg hadde klart å få den til å sitte sånn halvveis, ville jeg aldri turt å bruke den! Etter 2 timer med PC`en på høykant hører du plutselig et stort "Klunk!" inni kabinettet.. ohoh! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Finner du ikke en eller annen måte å bruke vanlig kjølepasta og stramme kjøleren fast med f.eks en bøyle, strikk eller lignende? (Strikk bør bare brukes midlertidig til du får termisk lim, siden det morkner og kan løsne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå