Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 The Number of The Beast ^^ Rainmaker Aces High og Can I Play With Madness ^^ For å nevne noen ^^ Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tror jeg lager en topp-10, det er enklere. (I tilfeldig rekkefølge, så blir det enda enklere... ) - No More Lies - Dream Of Mirrors - Alexander The Great - Hallowed Be Thy Name - Heaven Can Wait - For The Greater Good Of God - 2 Minutes To Midnight - The Number Of The Beast - The Loneliness Of The Long Distance Runner - The Nomad Finnes nok mange flere som jeg liker like godt som en del av disse, så det ble litt tilfeldig at jeg valgte akkurat disse ti. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Alexander the Great, Wasted Years, Caught Somewhere in Time, Sea of Madness, Stranger in a Strange Land, Children of the Damned, Hallowed be thy name, Powerslave (live), Rime of the Ancient Mariner, Seventh son of a Seventh Son, Phantom of the Opera, Revelations, Flash of the Blade, The Clairvoyant, The Clansman (live) EDIT: Har svart på denne før jaggu Endret 26. juni 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 The Number Of The Beast Powerslave The Wicker Man har kanskje det tøffeste riffet... Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har alle cd'ene og digger virkelig 2 minutes to midnight. Den minner meg om noe for lenge siden jeg ikke helt vet hva er.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Uten tvil Aces High, en av tidenes råeste sanger. Ikke noe annet av Maiden kommer på høyde med denne sangen. Endret 27. juni 2007 av Loerand Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Uten tvil Aces High, en av tidenes råeste sanger. Ikke noe annet av Maiden kommer på høyde med denne sangen. 8954620[/snapback] Hm, synes ikke det er noe spesielt ved den sangen jeg. Ligner veldig på mye annet de har laget i mine ører. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil si Run To The Hills er min personlige favoritt! Hele konseptet i sangen er fenomenalt! Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Seventh Son Of A Seventh Son er min favoritt. Resten av plata er også det beste Iron Maiden har kommet med til dags dato. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) "RUUUUUUUUUN TOO THE HIILLS" 7127714[/snapback] nei nei nei.. 7127761[/snapback] Run to the Hills har jeg aldri likt på noen måte, men jeg skjønner at det er en metal-klassiker, men langt langt fra å være den beste. Selv liker jeg hele Seventh Son-albumet som én sang langt overlegent bedre en alt annet fra Maiden. Ellers liker jeg Powerslave og Piece of Mind. Fra powerslave liker jeg best Rime of The Ancient Mariner og Losfer Words. Fra Piece of Mind er mine helt klart favoritter; Still Life og The Trooper. Vi burde heller ramse opp hvilke sanger vi synes er best fra hvilke album vi synes er best, istedet for å ramse opp mange sanger etter hverandre. Endret 27. juni 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Åhåi. Jeg var Maiden-f4nb0i en gang i tiden. Her er i alle fall mine favoritter: Prowler Running Free Transylvania Murders In The Rue Morgue Killers Run To The Hills Number Of The Beast Children Of The Damned Hallowed Be Thy Name The Prisoner 22 Acacia Avenue The Trooper Where Eagles Dare Flight Of Icarus Revelations Still Life Aces High Back In The Village Powerslave Rhyme Of The Ancient Mariner Hele Somewhere In Time-albumet Moonchild The Evil That Men Do Seventh Son of A Seventh Son The Clairvoyant Only The Good Die Young Holy Smoke Bring Your Daughter... to the Slaughter From Here To Eternity Afraid To Shoot Strangers Judas Be My Guide Fear Of The Dark Sign Of The Cross Lord Of The Flies Futureal The Clansman The Wicker Man Brave New World Blood Brothers Dream Of Mirrors Out Of The Silent Planet The Thin Line Between Love And Hate Rainmaker No More Lies Face In The Sand Den siste plata har jeg hørt for lite på til å huske noen spesielle favoritter. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Phantom of the Opera er min utvilsomme favoritt.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hallowed be thy name. Tett fulgt av phantom of the opera. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Topp 3: 1. Hallowed Be Thy Name 2. Aces High 3. Wicker Man Endret 28. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har ikke noe til overs for Maiden, men The Number of The Beast er ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå