DonKristo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fear of the dark! Garantert... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Å ha ein avstemning der du finn ut kva gjennomsnittleg låt folk set høgast er greit, utan det blir ein tråd som dette ganske bortkasta synest eg. Å rangere dei er umogleg, så eg kan vel nevne Afraid To Shoot Strangers. 7129765[/snapback] Vi setter opp en liten poll i morgen og ferdig med saken... Noen som gidder å lage en liste? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan lage liste jeg; Phantom of the Opera Le Fantome ce Opera Ill Fantom el de Opera Fantomet i Operan Eine Fantom in dein Opera Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Paschendale hører definitivt med til de beste Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Et par av mine favoritter er Caught Somewhere in Time og Deja Vu Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jernlov kom med fasiten veldig tidlig, Fantomet på Opera besøk. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Phantom of the Opera, Killers, de fleste sangene fra Somewhere in Time, Seventh Son of a Seventh Son, Paschendale ... Argh, det er mange. Er ikke så lett å velge Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 To Tame a Land, Still Life, Powerslave, ROTAM, BQOBD, osv Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Afraid to shoot strangers! Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Brave New World. Den tar av. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Umulig å plukke en enkelt sang. Men liker veldig godt disse: Afraid to shoot strangers Wasting Love Mother Russia Transylvania The Clansman Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Brave New World. Den tar av. 7133138[/snapback] Skulle til å skrive det samme før jeg så posten din! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Av de sangene som ikke er så veldig kjente synes jeg Sea of Madness og Public Enema Number One er geniale. Særlig refrenget på sistnevnte. Infinite Dreams er jo også veldig fin. Av de gode gamle slagerne synes jeg The Number of the Beast er genial! Spesielt live. Eller Powerslave. Og wrathchild. Nytteløst å bare nevne en sang! La oss heller lage en liste over de 10 beste! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 The Prophecy, Brave New World, Blood Brothers, The Wicker Man, Paschendale eller Losfer Words (Big 'Orra). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Afraid To Shoot Strangers <3 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Remember Tomorrow, Running Free, Phantom Of The Opera, Killers, Invaders, Children Of The Damned, 22 Acacia Avenue, The Number Of The Beast, Run To The Hills, Hallowed Be Thy Name (steike for et album!), The Trooper, Die With Your Boots On, Aces High og 2 Minutes To Midnight er mine favoritter . Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Rime Of The Ancient Mariner!! Det er nok den beste Maiden-sangen Men de har mange andre gromme sanger: Powerslave The Number Of the Beast Afraid To Shoot Strangers Children Of The Damned Brave New World No More Lies Phantom Of The Opera 22 Acacia Avenue Hallowed Be Thy Name Revelations Seventh Son Of A Seventh Son Caught Somewhere In Time Alexander The Great Paschendale Infinite Dreams The Clansman Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vi setter opp en liten poll i morgen og ferdig med saken... Noen som gidder å lage en liste? 7129807[/snapback] Hva med en nominasjonstråd, siden alle er så uenige? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ligg unna "Phantom of the Opera". Det er en reproduksjon fra en av verdens største musikaler og ikke en maiden-låt. Nightwish har forrseten også gjort en god versjon av denne. Jeg synes "Die with your boots on" er den beste låta.. Synes forresten Sonata Articas versjon av denne sangen er bedre enn orginalen.. Fantastisk vokal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå