warpzone Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Formatering er helt uaktuelt, selv om det sikkert er det beste for å få fikset dette. Jeg tenkte jeg skulle prøve å installere drivere til hovedkortet på nytt. Har et MSI KT-880 Delta-kort. Er det da de driverne som er nederst på denne siden jeg skal installere? Lenke til kommentar
warpzone Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ok, så ble til at jeg formaterte likevel. Men problemet er der fortsatt. Får flimring på skjermen, og om jeg ser en video så ligger CPU Usage på ca 70 til 100%. Noen filmer kan jeg ikke se en gang, alt blir bare helt grønt. Forferdelig irriterende. Jeg har installert siste drivere og codecs, så normalt sett skulle det ikke være noen problemer med dette. Noen som kan hjelpe? Kan det være mulig at skjermkortet jeg har kjøpt er defekt? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Og du er sikker på at drivere for chipset/hovedkort er på plass slik de skal? Lenke til kommentar
warpzone Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, er sikker på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå