SuperEmil Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg har kjøpt meg en SE Z610i og er veldig fornøyd. Bortsett fra at jeg ikke får tatt ut simkortet! Det sitter bom fast. Jeg ville jo gjerne teste mobilen så fort som mulig, og tok ut sim-kortet av min gamle samsung, og satt det inn i SE'en. Men jeg glemte å kopiere alle kontaktene til sim, og nå får jeg altså ikke ut simkortet igjen. Noen som vet hvordan man gjør dette? Takk for svar! Endret 22. oktober 2006 av SuperEmil Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Måtte teste dette her. Ikke så vanskelig egentlig. Bare press på toppen av simkorte så drar du og rykker litt i det til det kommer ut. Altså dytt ned og dra ut. Lykke til Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har kjøpt meg en SE Z610i og er veldig fornøyd. Bortsett fra at jeg ikke får tatt ut simkortet! Det sitter bom fast. Jeg ville jo gjerne teste mobilen så fort som mulig, og tok ut sim-kortet av min gamle samsung, og satt det inn i SE'en. Men jeg glemte å kopiere alle kontaktene til sim, og nå får jeg altså ikke ut simkortet igjen. Noen som vet hvordan man gjør dette? Takk for svar! 7127331[/snapback] Jeg som ikke har negler da jeg biter dem ( ) har funnet at d er lett om du skyver tuppen av et papir under simkortet. Så presser du på den ytterste delen av simkortet og drar i papiret under, og da kommer den ut. Funker for meg hvertfall, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå