Gå til innhold

hvor stort batteri trenger jeg


Xlian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor stort batteri trenger jeg til en lanterne, en lensepumpe, og en bilradio. kommer ikke til å kjøre alt samtidig. har to 12v 7 ah batterier :hmm:

7127300[/snapback]

 

Hvilken type båt har du? Og er det lading på motor?

7128464[/snapback]

 

jeg har en theri micro fun, med utang til strøm på motoren. motoren er en 9.9 hk.

Lenke til kommentar

Det holder hvis du kjører litt når, eller etter, du hører på musikk, for det drar jo litt strøm. Men det er jo ikke mye strøm du får brukt før det er tomt.

Hvis du tenker å ligge stille med lanterner på og høre musikk bør du vurdere et bilbatteri med noe høyere batterikapasitet (Ah). Jeg ville nok ha vurdert et bilbatteri.

 

Greb

Lenke til kommentar
Det holder hvis du kjører litt når, eller etter, du hører på musikk, for det drar jo litt strøm. Men det er jo ikke mye strøm du får brukt før det er tomt.

Hvis du tenker å ligge stille med lanterner på og høre musikk bør du vurdere et bilbatteri med noe høyere batterikapasitet (Ah). Jeg ville nok ha vurdert et bilbatteri.

 

Greb

7131713[/snapback]

 

jeg driter i det musikk tullet. skal bare ha lantern, ah måler, og

lensepumpe

Lenke til kommentar
Det holder hvis du kjører litt når, eller etter, du hører på musikk, for det drar jo litt strøm. Men det er jo ikke mye strøm du får brukt før det er tomt.

Hvis du tenker å ligge stille med lanterner på og høre musikk bør du vurdere et bilbatteri med noe høyere batterikapasitet (Ah). Jeg ville nok ha vurdert et bilbatteri.

 

Greb

7131713[/snapback]

 

jeg driter i det musikk tullet. skal bare ha lantern, ah måler, og

lensepumpe

7133420[/snapback]

Jeg klarte meg ganske lenge på et 24amps batteri til anlegget mitt.... og lanterner er det sjeldent men bruker.... men du får jo kjøpt mellomstore batterier på biltema f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...