Gå til innhold

Norske Osman kan henrettes i dag

Anbefalte innlegg

Hvor riktig min mening er eller ikke. Finner jeg fengsel bare som en ting vi skattebetaler må betale. Noe jeg egentlig ikke finner greit. Men det er vel bedre å sperre noen inne og finne det ut ved en seinere annledning at mannen/kvinnen er uskyldig. Litt vanskelig hvis vedkommende er død.

Personlig fremmer jeg dødstraff. Men hvorvidt mannen i topic fortjener det eller ikke, blir ikke opp til meg å bedømme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Setter min tvil til om han egentlig drepte marita strøm jeg da... men uansett, veldig morsomt når søstrene sitter å skåler i lokalavisen på at brødrene/broren til osman ble utvisst, helvettes fittekjerringer driver å gåtter seg på at andre har det vondt. Var for i helvette ikke broren/brødrene som hadde gjort noe. Selv om de ble utvist fra landet, synes jeg det er uttidig gjort å stille i avisa med champagne glassene hevet. Om den rettsaken Osman fikk i det heletatt var noe rettsak er jo en annen sak. Rettsystemet der avhenger ofte på hvordan fot dommern sto opp på.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Sjefen for sikkerhetspolitiet i Suleimaniyya sier Osman Omar Osman trolig blir sittende i fengsel livet ut.

Greit nok :)

7136607[/snapback]

Kanskje det var best, så kan han sitte å tenke på hva han har gjort 24/7 igjennom hele livet. Morsomt :)

Lenke til kommentar
Selvsagt er det galt at en mann tar livet av en kvinne, men det er da ikke mindre galt om en mann tar livet av en mann? Eller juler opp, for den saks skyld?

7128323[/snapback]

Ikke hva jeg mener. Men jeg missliker det mer, for jeg synes det er en feigere akt å drepe en kvinne, som er fysiskt svakere og mer sårbar, enn det er å drepe en på sin egen størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...