-Alex- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Lurer på om noen av dere vet hvordan jeg kan gjøre dette: Jeg vil ha det slik at når jeg går fra pc`en så slipper jeg å bytte bruker for at folk ikke kan komme seg inn på pc`en når jeg er borte. Lurer på hvordan jeg kan gjøre det slik at når jeg kommer tilbake til pc`en så må jeg skrive inn passordet på nytt når jeg rører noe, uten å ha noen skjermbeskytter, skrivebordet vises som normalt men når jeg rører på musen kommer jeg tilbake til innlogginskjermen å må skrive passordet på nytt. Håper noen forstår hva jeg mener. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hvis du holder inne Windows-tasten og trykker på L så låser du jo maskinen. Ellers så er det jo en hake du kan hukke på der man velger screenshot. Hos meg står det "On resume, password protect." Edit: Fikk ikke med meg alt. Men tror det finnes en screensaver som tar bilde av desktoppen og viser dette bildet fram til noen rører på noe. Husker ikek navn eller hvor jeg så den. Endret 22. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvis du holder inne Windows-tasten og trykker på L så låser du jo maskinen.Ellers så er det jo en hake du kan hukke på der man velger screenshot. Hos meg står det "On resume, password protect." Edit: Fikk ikke med meg alt. Men tror det finnes en screensaver som tar bilde av desktoppen og viser dette bildet fram til noen rører på noe. Husker ikek navn eller hvor jeg så den. 7128590[/snapback] Har hatt det slik på en annen maskin jeg har, men husker ikke hvordan jeg fikk det til. Var ikke noen skjermsparer, var noe jeg gjorde i Windows mener jeg på. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Noen flere? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Gå inn på skjermsparer-->Kryss av på Passordbeskyttet Gjenopptakelse Tror du bruker XP Konto pasord når du bruker dette. Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå