WiSLE Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Har et problem med en QXL konto jeg fikk stengt for rundt 3år siden, grunnet den ble laget før jeg var 18. Fikk da foreldre til og lage kontoer, noe som resulterte at disse også ble stengt. Jeg har nå vært 18 en stund, og har prøvd og åpne en ny konto, men dette vil ikke QXL la meg gjøre. Dem har bedt meg sende kopi av legg, jeg har sendt det, men dem vil at jeg også skal si navnet på alle kontoene som ble opprettet på samme tid. Dette er informasjon som jeg ikke sitter på/ikke kan oppdrive, grunnet at det ikke er jeg som har opprettet disse kontoene. Har nå flyttet men jeg har likevel en blokkering inne hos QXL, på kundeservice får jeg aldri svar lenger grunnen vet jeg rettogslett ikke... Noen som har noen tips jeg kan nå fram med hos QXL? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 QXL ønsker deg tydeligvis ikke som bruker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Synes dette høres merkelig ut.. hvis en av dine foreldre, si din far, oppretter sin egen bruker med sine peronalia så blir jo ikke den stengt uten videre. Da må vedkommende ikke holdt ord ved å prøve og svindle folk eller å lage en haug av kontoer. Det er ikke tillatt med flere kontoer på qxl.no.Har du opprettet flere kontoer som igjen har ført til utestengelse, må du kontakte QXL kundesenter? Vårt kundesenter kan kontaktes på [email protected] 1) Oppgi alle kontoer (brukernavn) du har registrert. Husker du ikke alle brukernavn kan du oppgi mailadresser og telefonnummer du har registrert på kontoene. Kundeservice kan da søke etter kontoene i våre databaser. 2) Oppgi hvilken konto du ønsker å benytte. (Oppgi brukernavn og de tre første i passordet) Det er også viktig at du oppgir riktig kontaktinformasjon. Dersom du har negative karakterer på noen av kontoene, må disse rettes opp i før vi evt kan slå kontoene sammen og åpne for kjøp og salg. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hei Din konto linkes mot en rekke andre kontoer på QXL. Vi har grunn til å tro at du har registrert deg flere ganger under ulike navn. Det er likhetstrekk mellom disse kontoene som tilsier at du har registrert deg flere ganger. Dette er brudd på våre regler. Vennligst send oss en forklaring på dette. Dersom du har negative karakterer på noen av kontoene, må dette rettes opp før du får tilgang til våre tjenester. Hei Marius N Jeg ser minst tre kontoer som linkes mot din. Husk å inkludere all informasjon om dine kontoer på QXL.no Alle registrerte tlf nr og e-postadresser. Kontoene må slås sammen til en. Jeg ser nå at du er over 18 år, men vi må kunne lokalisere alle kontoene før vi evt åpnet. Har du negative karakterer på noen av kontoene, må disse rettes opp- Hvis dem ser 3 kontoer hvorfor bare ikke sperre alle dem da? Hei Marius N Grunnen til at du ble utestengt er at du har flere enn en konto. Det er ikke tillatt med flere enn en konto på QXL. Du har i tillegg registrert deg med ulike fødselstall, noe som indikerer at du oppgir falsk identitet. Negative karakterer blir ikke slettet uten at du kontakter karaktergiver. Du må ha over 90 % positive for å benytte våre tjenester. Vennligst send oss en forklaring på hva som skjedde da du mottok negative karakterer. Altså, jeg har aldri fått solgt noe på QXL.no da kontoene blir stengt 2dager etter dem er opprettet, så har aldri fått brukt mine QXL kontoer, og da kan dem for faen ikke kreve at jeg skal huske all info på dem. Lurerpå hva jeg skal gjøre? Synes dette høres merkelig ut.. hvis en av dine foreldre, si din far, oppretter sin egen bruker med sine peronalia så blir jo ikke den stengt uten videre.Da må vedkommende ikke holdt ord ved å prøve og svindle folk eller å lage en haug av kontoer. Det er ikke tillatt med flere kontoer på qxl.no.Har du opprettet flere kontoer som igjen har ført til utestengelse, må du kontakte QXL kundesenter? Vårt kundesenter kan kontaktes på [email protected] 1) Oppgi alle kontoer (brukernavn) du har registrert. Husker du ikke alle brukernavn kan du oppgi mailadresser og telefonnummer du har registrert på kontoene. Kundeservice kan da søke etter kontoene i våre databaser. 2) Oppgi hvilken konto du ønsker å benytte. (Oppgi brukernavn og de tre første i passordet) Det er også viktig at du oppgir riktig kontaktinformasjon. Dersom du har negative karakterer på noen av kontoene, må disse rettes opp i før vi evt kan slå kontoene sammen og åpne for kjøp og salg. 7128221[/snapback] Endret 23. oktober 2006 av WiSLE Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Samme som jeg hadde problemer med det. Jeg laga en ny konto da jeg ble 18. Som ble stengt pågrunn at det ikke er lov å ha to kontoer. Send mail til qxl og be de smelte sammen de kontoene. Det gjore de til meg og nå funker det fint De har ikke lov til å slette den gamle eller den nye, de kan kun sette de sammen... Det gikk ca en uke fra jeg først kontaktet de om problemet til jeg fikk det i orden... Endret 23. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Klart, men jeg har tydligvis 3 kontoer som er opp mot min, og jeg aner ikke hvilkene kontoer dette er. Samme som jeg hadde problemer med det. Jeg laga en ny konto da jeg ble 18. Som ble stengt pågrunn at det ikke er lov å ha to kontoer. Send mail til qxl og be de smelte sammen de kontoene. Det gjore de til meg og nå funker det fint 7131209[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du har driti på leggen og prøvd å unnalure deg retningslinjene deres. Ikke rart at de ikke vil ha deg som bruker. Du får nesten ta konsekvensene av dine handlinger... Det at du ikke engang husker ulike personalia du har oppgitt gir dem vel også en pekepinn i retning av hvor seriøs du er..... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ta kontakt med de. De vill prøve å hjelpe deg, for qxl.no tjener ikke på at du ikke er der vettu... Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Du har driti på leggen og prøvd å unnalure deg retningslinjene deres. Ikke rart at de ikke vil ha deg som bruker. Du får nesten ta konsekvensene av dine handlinger... Det at du ikke engang husker ulike personalia du har oppgitt gir dem vel også en pekepinn i retning av hvor seriøs du er..... 7131253[/snapback] Hm, jeg har da ikke gjort noen ting?(utenom og regge meg da jeg var yngre) Registrert meg da jeg var under 18.... Siden jeg ikke var gammel nok, fikk jeg min far til og registrere seg. Samme IP og samme HUS, men den ble jo sperret straks etter. Har da ikke brutt rettningslinjene da, min konto ble sperret? Hvilke personalia har jeg da? Har jo navn på min far, adresse fødselsdato osv, men dem er så bastante og krever mail og brukernavn det er registrert med. Hvordan i allverden skal jeg huske det da? Er ikke MIN konto? Den har heller aldri vært i bruk, så ingen grunn til og huske brukernavn eller email. Har jo seff, oppgitt den kontoen som først ble stengt.. Og den nye kontoen jeg har laget. Men mangler en konto, som mest sannsynlig er den min far har brukt Endret 23. oktober 2006 av WiSLE Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Les reglene, så finner du det ut... Men ta kontakt med de. Det hjelper alltid!! Prøvd det før du legger inn mere her nå... Jeg ante heller ikke at de aldri sletta meg fra databasen, jeg huska ikke brukernavn passord eller noe, sendte en mail at jeg ikke fikk logget meg inn på kontoen min. Da fikk jeg mail om at det ikke var lov å ha to stykker, og at de kunne sette dem sammen viss jeg godtok det.... Jeg oppga bare navn.. og de fant den andre ganske så fort Endret 23. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har vel en mail dialog på rundt 15-20mailer. Tro meg har prøvd alt som er mulig som jeg kan komme på. Derfor jeg tyr til forumet, kansje noen her jobber i QXL som kan komme med sine tips =) Les reglene, så finner du det ut...Men ta kontakt med de. Det hjelper alltid!! Prøvd det før du legger inn mere her nå... Jeg ante heller ikke at de aldri sletta meg fra databasen, jeg huska ikke brukernavn passord eller noe, sendte en mail at jeg ikke fikk logget meg inn på kontoen min. Da fikk jeg mail om at det ikke var lov å ha to stykker, og at de kunne sette dem sammen viss jeg godtok det.... Jeg oppga bare navn.. og de fant den andre ganske så fort 7131334[/snapback] Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Sikkert bare jeg som er treg her, men åssen kan din konto linkes opp mot andre dersom det helt andre personalia i dem? Hva er det som gjør at disse kontoene er linket sammen? Hvilke detaljer er det dem refererer til? Edit: Dersom dem søker opp ditt navn og finner flere kontoer så har du jo ikke fulgt reglene. Endret 23. oktober 2006 av MrVilla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du har driti på leggen og prøvd å unnalure deg retningslinjene deres. Ikke rart at de ikke vil ha deg som bruker. Du får nesten ta konsekvensene av dine handlinger... Det at du ikke engang husker ulike personalia du har oppgitt gir dem vel også en pekepinn i retning av hvor seriøs du er..... 7131253[/snapback] Hm, jeg har da ikke gjort noen ting?(utenom og regge meg da jeg var yngre) Registrert meg da jeg var under 18.... Siden jeg ikke var gammel nok, fikk jeg min far til og registrere seg. Samme IP og samme HUS, men den ble jo sperret straks etter. Har da ikke brutt rettningslinjene da, min konto ble sperret? Hvilke personalia har jeg da? Har jo navn på min far, adresse fødselsdato osv, men dem er så bastante og krever mail og brukernavn det er registrert med. Hvordan i allverden skal jeg huske det da? Er ikke MIN konto? Den har heller aldri vært i bruk, så ingen grunn til og huske brukernavn eller email. Har jo seff, oppgitt den kontoen som først ble stengt.. Og den nye kontoen jeg har laget. Men mangler en konto, som mest sannsynlig er den min far har brukt 7131302[/snapback] Du registrerte deg da du var under 18, dette strider mot retningslinjene deres... De har sannsynligvis en macro knyttet til databasen som sperrer ny kontoer som blir opprettet fra samme ip etter at en konto har blitt sperret for brudd av retningslinjene. Fair and square Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg fikk bra hjelp på første mail og jeg gjore det samme bortsjett fra at jeg regga ikke på foreldrene mine men på meg selv, og det løste de på ei uke Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Samme IP, samme adresse, regner jeg med. Sikkert bare jeg som er treg her, men åssen kan din konto linkes opp mot andre dersom det helt andre personalia i dem? Hva er det som gjør at disse kontoene er linket sammen? Hvilke detaljer er det dem refererer til? Edit: Dersom dem søker opp ditt navn og finner flere kontoer så har du jo ikke fulgt reglene. 7131381[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Registrete meg når jeg var 13 år eller noe sånt jeg, 5-6 år siden hvertfall. Har aldri hatt noe problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå