Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Cd-rom og Ethernett-kontroller og RAID-kontroller

Anbefalte innlegg

Ehm. Trenger litt hjelp. Etter et førsøk på intalasjon av et spill, funker ingen av cd-rommene eller ethernett og RAID kontroller. Vist jeg går til enhetsbehandling står det bare:

Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28)

Klikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt.

Har jo selvfølgelig prøvd dette, men da dette ikke fungerer må jeg rett å slett ha litt hjelp.

Hjelp please.

Fortvilet (tørrlagt) Msn-bruker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd og gå inn i selve maskinen ta ut CD-rommene (og inn igjen) og restarte?

Har du sjekket om de vises i bios enda? hva står i oppstart vinduet? finner maskinen CD-rommene i det hele tatt?

Har du prøvd og avinstallere spillet? skjedde det noe da?

Endret av Rewws
Lenke til kommentar

Har prøvd alt.. Pc'en finner dem og sånt. Men på cd-romene sier den:

Windows kan ikke starte denne maskinvareenheten fordi konfigurasjonsinformasjonen (i registeret) er ufullstendig eller skadet. (Kode 19)

wtf? hvis jeg må formatere hele kødden, så er jeg livredd for at cd-rommen fortsatt ikke skal funke.=P Da er jeg i deep shit

Lenke til kommentar

alle feilmeldingene man får opp kan være en løsning og faktisk bare

"copy & paste" klipp lim inn i google eller andre søkemotorer for og se om det er andre som har fått samme feilmelding noe som er ganske sikkert at noen andre har... jeg gjør det ofte når jeg lurer på noe og det er nesten aldri at jeg ikke finner noe som ihvertfall kan hjelpe meg videre for og forstå hva problemet kan være. ofte finner jeg svaret på problemet også.

Verdt et forsøk! :thumbup:

Lenke til kommentar
alle feilmeldingene man får opp kan være en løsning og faktisk bare

"copy & paste" klipp lim inn i google eller andre søkemotorer for og se om det er andre som har fått samme feilmelding noe som er ganske sikkert at noen andre har... jeg gjør det ofte når jeg lurer på noe og det er nesten aldri at jeg ikke finner noe som ihvertfall kan hjelpe meg videre for og forstå hva problemet kan være. ofte finner jeg svaret på problemet også.

Verdt et forsøk! :thumbup:

7127641[/snapback]

Tusen takk;) Jeg fikk hvertfall fyr på CD-rommene, men har fortsatt ethernettkontroller igjen=/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...