rbk_ultra Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 en kompis av meg har fått noe som kan ligne op et virus på pc men antivirus programet finner det ikke i allefall står det dette Security Alert: Spyware found Your computer is infected with last version og PSW.x-Vir tojan, PSW trojans steal your private information such as passwords, IP adresss, credit car information, registration details,documents etc Click this baloon to remove PSW.x-Vir spyware filen som programet kjører er PMSNGR.EXE Noen som kan hjelpe meg? jeg bruker AVG Anti-virus Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 en kompis av meg har fått noe som kan ligne op et virus på pc men antivirus programet finner det ikke i allefall står det dette Security Alert: Spyware found Your computer is infected with last version og PSW.x-Vir tojan, PSW trojans steal your private information such as passwords, IP adresss, credit car information, registration details,documents etc Click this baloon to remove PSW.x-Vir spyware filen som programet kjører er PMSNGR.EXE Noen som kan hjelpe meg? jeg bruker AVG Anti-virus 7127209[/snapback] prøv med dette programet http://fileinfo.prevx.com/spyware/qq637232...PMSNGR.EXE.html Lenke til kommentar
rbk_ultra Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 takk...har fikset det nå... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 takk...har fikset det nå... 7127558[/snapback] er bra Lenke til kommentar
djsoul Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 jeg bruker AVG Anti-virus 7127209[/snapback] skaff deg nod32 mye bedre nod32s hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå