Francesca_ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei, sitter med tanke om å kjøpe meg en stasjonær PC, og da en ferdigbygget en. Har verken tid eller orker å begynne på et selvbygg prosjekt. Planen er at PCen skal være i hus innen 2 uker. Bruksområdene blir litt alt mulig, ganske vanlig hjemme PC med andre ord. Office applikasjoner, litt bilde- og fotoredigering og litt spilling. Trenger ikke akkurat noe high end grafikkort, men greit om det går bra å spille de fleste nye spill. Trenger også skjerm. Er dette forresten en kjempedum tid å kjøpe PC på, jeg mener med tanke på at quad prosessorer directx 10 kortene kommer snart? Har sett en litt på denne Noen som har andre gode forsalg, har egentlig ikke så veldig lyst til å gå noe særlig over 10.000 i pris, men vil allikevel ha en PC som holder litt og som kan oppgraderes... Takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tror ikke quad core prosessorene er noe å bekymre seg for, ettersom de som nå "snart" kommer blir svindyre! Skal du ha Windows Vista? Ellers er det ikke noen vits med DX10 kort hvis du bare skal spille littegranne. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Sorry, ser at jeg postet i feil forum... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå