Gå til innhold

Bensinkrig på Sunndalsøra....


Anbefalte innlegg

For noen uker siden ble det åpnet en ny selvbetjent bensinstasjon på Sunndalsøra og etter den tid har bensinprisene bare sunket og sunket.

 

Nå ligger prisen på 9,99 kr/liter på 95 blyfri og jeg mener det er unaturlig lavt.

 

Noen som kan rapportere hvor prisen ligger på akkurat der du bor... hadde vært finr å sammenligne :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i Arendal er prisene billigst på søndag formiddag.

I vår naboby Grimstad er prisene høyere enn i Arendal, noe som visstnok skyldes at her er det maange fler bensinstasjoner av forskjellig type, både slevbetjent og med personale. Her ligger prisene på rundt 9-11 kroner, avhengig av hvilken dag, og hvilket tidspunkt på dagen det er.

 

En bensinstasjon her i byen (husker ikke hvilken :p) har en bil som kjører rundt og sjekker prisene på andre stasjoner og rapporterer inn. Tror målet dems er og alltid ha 10 øre billigere enn de andre personale-stasjonene.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Herre fader så billig bensin dere har :ohmy:

 

Her oppe i Nord betaler vi 11.20 for literen!

 

Faen hvor idiotisk, her oppe hvor vi faktisk trenger den, er det dritt dyrt, mens hos dere hvor det er godt kollektiv tilbud er det billig. Logikk anyone?

7127269[/snapback]

 

ja, eneste toget dere har er vel 17. Mai toget?

Lenke til kommentar

Bensinen er vel gjennomsnittlig billigst i Oslo, men de dyrere avgiftene og forsikringen vil jeg tro kompenserer lett for det. 1200,- bare for å få ha piggdekk på om vinteren. Er det andre byer som har dette? Og parkering er jo et mareritt. Tusenvis i måneden for å leie personlig parkeringsplass. Jeg er jammen glad jeg slipper å ha bil i Oslo. En stor lettelse.

Lenke til kommentar
Herre fader så billig bensin dere har :ohmy:

 

Her oppe i Nord betaler vi 11.20 for literen!

 

Faen hvor idiotisk, her oppe hvor vi faktisk trenger den, er det dritt dyrt, mens hos dere hvor det er godt kollektiv tilbud er det billig. Logikk anyone?

7127269[/snapback]

Det skyldes blant annet at det koster penger å frakte bensinen...det er egentlig ikke så veldig rart.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
For noen uker siden ble det åpnet en ny selvbetjent bensinstasjon på Sunndalsøra og etter den tid har bensinprisene bare sunket og sunket.

 

Nå ligger prisen på 9,99 kr/liter på 95 blyfri og jeg mener det er unaturlig lavt.

 

Noen som kan rapportere hvor prisen ligger på akkurat der du bor... hadde vært finr å sammenligne  :yes:

7126914[/snapback]

 

who are you? kommer fra sunndalsøra selv. :) har sett den selvbetjente tingen ja, så grei ut den. :p

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...