pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er dette en bra pc: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324898 Setter pris på om noen har erfaringer med den! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har den selv, og den er veldig fin etter min mening. Veldig robust og tåler mye. Kraftig maskinvare, selv om skjermkortet suger. Anbefales Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Har den selv, og den er veldig fin etter min mening. Veldig robust og tåler mye. Kraftig maskinvare, selv om skjermkortet suger. Anbefales 7126900[/snapback] Hei Göncz! Jeg skal ikke bruke den til spilling, så skjermkortet har ingenting å si. Hvordan er fingertrykkleseren? Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Min pc har ikke fingertrykk leser hvis det er slik passord fingerprint ting du tenker på. Touchpad har den selvfølgelig, og den funker flott. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Min pc har ikke fingertrykk leser hvis det er slik passord fingerprint ting du tenker på. Touchpad har den selvfølgelig, og den funker flott. 7127056[/snapback] Hvordan er ThinkLight'en da?? (om det er det på din ) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den er helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå