834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 In Flames er helt klart blant de bedre eksportartiklene fra Sverige for tiden. Ikke helt min gate, men siste skiva falt i smak. Spesielt fordi de leker med litt mer stiler enn ren Death Metal. Take This Life er blant årets mest spilte låter på mitt anlegg. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg elsker det gamle av In Flames (Lunar Strain, Jester Race, Whoracle og Clayman)... Men det nyere er blitt altfor sell-out for min del (selv om Come Clarity albumet er ganske bra) Endret 14. november 2006 av Northern Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Drit nå i om det er sell-out. Man lar da ikke andres meninger påvirke ens egen musikksmak. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg elsker det gamle av In Flames (Lunar Strain, Jester Race, Whoracle og Clayman)... 7281242[/snapback] Liker ikke første-skiva, eller rettere sagt vokalisten der. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg elsker det gamle av In Flames (Lunar Strain, Jester Race, Whoracle og Clayman)... 7281242[/snapback] Liker ikke første-skiva, eller rettere sagt vokalisten der. 7283981[/snapback] Men gitaren Lunar Strain og Subterranean har utrolig fet gitar Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg elsker det gamle av In Flames (Lunar Strain, Jester Race, Whoracle og Clayman)... 7281242[/snapback] Liker ikke første-skiva, eller rettere sagt vokalisten der. 7283981[/snapback] Men gitaren Lunar Strain og Subterranean har utrolig fet gitar 7284051[/snapback] Skal si meg enig der. Den er übermegahawt azz. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det eldste albumet er jo beintøft. Spekket med godlåter og kjempemye bra spilling. Vokalen er helt grei, trengs bare litt tid til å bli vant med den. Av de nyere platene så syns jeg det er greit nok, en del veldig bra låter, men samtidig så har jeg "vokst" litt ifra dem. Men det er ingen tvil om at In Flames er helt kurant musikk. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 jeg har selv opplevd at det er mye fjortis wannaba gother jenter som liker in flames. men jeg mistenker at de bare hører på det for at andre fjortis wannabe goth jenter gjør det. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, det fins masser av folk som er akkurat som det der. Hører på musikk fordi det er tøft og "rebelsk". De liker bare å skille seg ut... Latterlig. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Var på unholy alliance,må bare si at in flames toppet alle de 4 andre banda Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja! In Flames var helt perfekt på Unholy Alliance. Perfekt lyd, god setlist og stilig sceneshow! Eneste som ikke var som det skulle var at Jesper ikke var der... =( Men men, fett som faen var det da! =P Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Må finne på noe å ønske meg til jul... Hvilken av cd-ene til In Flames er best? jeg har ikke hørt på dem så lenge, men liker only for the weak, trigger, come clarity og egentlig de fleste sangene jeg har hørt av dem Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ønsk deg Whoracle, Clayman eller Lunar Strain & Subterranean Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg tipper du vil like best en av de to nyeste platene; Soundtrack to your escape eller Come Clarity. Personlig liker jeg bedre de platene Loerand nevner men Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Clayman, Colony og The Jester Race er mine favoritt cd'er. : ) Lenke til kommentar
sekt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Behind space!! Jeg begynner personlig å bli litt lei in flames nå. Jeg likte de godt før, når de gode gamle skivene briljerte. Det "nye" in flames er også helt kurrant, og noen av sangene har virkelig noe ved seg, kanskje derfor de blir så "fjortiss wannabe etc".. Man merker det er fengende, selv om man ikke får den sterke METAL følelsen alltid. Men nå har jeg sett in flames live 4 ganger.. 2x på rockefeller, 1x på downloadfestival og 1x spektrum.. det er skikkelig liv når in flames spiller opp til dans men det blir mye av det samme. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Må finne på noe å ønske meg til jul... Hvilken av cd-ene til In Flames er best? jeg har ikke hørt på dem så lenge, men liker only for the weak, trigger, come clarity og egentlig de fleste sangene jeg har hørt av dem 7461323[/snapback] Reroute to Remain vil jeg anbefale da. Personlig Synes jeg Colony, Clayman og Reroute er de 3 beste platene. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Synes In Flames er ganske bra. har ikke hørt noe av de eldste. Kansje jeg skal prøve å lete etter dem. bandet er min favoritt, selv om jeg har stor musikksmak. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dra på en konsert med Soilwork og forsøk å si at In Flames er bedre etterpå Men IF har mye bra, spesielt fram til og med Reroute to Remain. Noen gullkorn på de to siste og, men man hører seg litt for fort lei.. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dra på en konsert med Soilwork og forsøk å si at In Flames er bedre etterpå Men IF har mye bra, spesielt fram til og med Reroute to Remain. Noen gullkorn på de to siste og, men man hører seg litt for fort lei.. 7464189[/snapback] Dra på en konsert med In Flames, og si at Soilwork er bedre. Nei, det går ikke. : P Uansett, syns Soilwork er veldig bra, men In Flames sparker dem langt ned i støvlene I.M.O. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg