Tatt av vinen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hva får man om man setter sammen 5 hardbarkede svenske karer fra Gøteborg? Jo, man får et melodic death metalband som overgår Volvo, Abba, Ikea og alt svenskene har å by på - In Flames. Første låtene jeg hørte var fra det første albumet, Lunar Strain, men sa meg ikke særlig overbevist. Den gang var Mikael Sanne vokalist, noe som svekket bandet betraktelig fra hva det er i dag. I dag finner vi Anders Fridén (tidligere vokalist i Dark Tranquility) som vokalist i dette fantastiske bandet, som er en helt enestående vokalist i mine øyne. Album: - Lunar Strain - Subterranean - The Jester Race - Whoracle - Reroute To Remain - Clayman - Colony - Soundtrack To Your Escape - Come Clarity Medlemmer: * Daniel Svensson - Trommer * Anders Fridén - Vokal * Peter Iwers - Bass * Björn Gelotte - Gitar * Jesper Strömblad - Gitar Formeninger/kommentarer? Kun en liten "guide". Oppdateres trolig senere. Endret 19. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 In Flames er et melodisk metall band som har hatt noen gode album men de har ikke utmerket seg noe mer en andre band i samme sjangeren, de har blitt mye mer progressiv de 3 siste albumene som har gjort dem mer "spiselig" for almenheten, men jeg synes de har offret for mye av det gamle imaget. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 In Flames er et melodisk metall band som har hatt noen gode albummen de har ikke utmerket seg noe mer en andre band i samme sjangeren, de har blitt mye mer progressiv de 3 siste albumene som har gjort dem mer "spiselig" for almenheten, men jeg synes de har offret for mye av det gamle imaget. 7126929[/snapback] Og du mener dette er positivt/negativt? Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 In Flames er om mulig det verste bandet i den sjangeren vi har idag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 In Flames - Tidenes band? Nei. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er helt enig med emnestarteren. In Flames er for meg tidenes beste band, og har vært det helst siden jeg først ramlet over en cd av de! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Og du mener dette er positivt/negativt? 7126947[/snapback] Klart negativt, eneste grunnen til at jeg har de i bilen er om jeg skulle få noen passasjerer som ikke digger speed metall og death/heavy metall. Kan ikke si at jeg synes noe videre om dem. Endret 22. oktober 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 De har noen gode sanger, men å kalle dem for tidenes band blir å ta litt vel hardt i. Mye av musikken er rett og slett kjedelig og det blir mye av det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 In Flames = noen helt streite sanger innimellom. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 er noe med tromma på siste albumet come clarity:S spesielt sangen dead end. Evil in a closet er jo beste sangen;) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 In flames er nok et av tidenes band ja. Nesten som Guns n' roses var på sin tid... (liker ikke di da men) men de har noen utrolig deilige låter ja, alle er ikke bra men de som er bra er seriøst BRA!.. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 In Flames = noen helt streite sanger innimellom. 7127178[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter? 7127735[/snapback] hoho, sier meg enig med deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter? 7127735[/snapback] Om lytterskaren skal avgjøre om et band er bra eller ikke blir for dumt. Det er vel musikken som skal avgjøre det? =) Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 omfg, det var et spørsmål! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter? 7127735[/snapback] de e kun deg! Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jaså? Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter? 7127735[/snapback] hoho, sier meg enig med deg 7127962[/snapback] Endret 22. oktober 2006 av white_pony Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jaså? Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter? 7127735[/snapback] hoho, sier meg enig med deg 7127962[/snapback] 7128039[/snapback] Altså, ikke at jeg bryr meg om hvem som liker musikken. Men en kompis av meg henger på en lattis side som heter snadder.com Har sett en del brukere der som er jenter som kler seg i svart å hører på James Blunt og In Flames. Skjønner hva jeg mener? Selv hører jeg veldig mye på In Flames. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 James Blunt og In Flames, faktisk. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg