molland Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Heisann Tenkte å teste dette, men det ser ut til att joomla ikke liker mitt username eller passord? Jeg skal vel bruke det samme som til hjemmesiden? Eller vil joomla ha nye? mvh Molland Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du angir jo adminpassordet under installasjonen av Joomla. Brukernavnet er 'admin' (uten ' ') Passordet er det du satt det til under installasjonen, om du ikke endret det, så er det satt ett passord, om du ikke noterte deg det, så er vel det enkleste å reinstallere Joomla. Lenke til kommentar
molland Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei jeg la til en mysql konto på min hjemmeside, da gikk alt mye bedre men jeg syntes det var mye "klatt" med joomla? Jeg bruker helle xara webstyle og dreamweaver jeg mvh Molland Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jaha? Jeg bruker Joomla til jobbens intranett og det fungere som gull - har laget egen template da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå