Kakofoni Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hanne har pisk 7151653[/snapback] Hanne, jeg har vært slem. Veldig slem. Kom og straff meg 7152028[/snapback] Dette var uansett en feiende flott historie. Får håpe vi få høre mer fra deg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Tror snøen kom og ødela et eventuellt eventyr denne helga. Men om du drikker deg dritings blir det jo bare enda mer spennende med snø. Endret 27. oktober 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg nekter å forlate huset denne helgen. Jeg tør ikke risikere lungebetennelse for en oppfølger. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du må seriøst begynne å drikke øl, eventuelt bli kjerring og drikke rusbrus. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Drikke sprit er kun for de erfarne, er alt for mange drittunger som skal være tøff og helle innpå noe man ikke tåler Nei, helt seriøst, etter å ha vært en uke på kurs hvor instruktører er ambulansepersonell så er det nesten som om man får lyst til å slutte å drikke, når man hører hva de møter ute i jobben. Noe av det vanligste er at man drikker seg full, sovner og så kaster opp mens man ligger på rygg. Oppkastet kommer da ikke ut, men forsvinner ned i lungene. Da er man dau, enkelt og greit, for man får det rett og slett ikke opp igjen. Slike tilfeller skjer hver eneste helg i Bergen. Sikkert ikke noe bedre i Trondheim. Øl er en fin ting, da unngår man å bli sørpe dritings. Etterhvert som man blir litt erfaren kan man spe på med litt Sambuca, Tyrker, Vodka og annet. Men vær nå ikke helt idiot, tenk litt på helsen Er tanna festet seg igjen, eller snakker man gebiss om et par helger? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Der tror jeg vi sa stopp på denne tråden, litt mye og tull som ikke har noe med denne tråden å gjøre på noen måte ligger til grunn for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg