Gå til innhold

På farten med SteffyBoy

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

....For det tredje så skulle Steffy få smake litt Laphroaig Quarter Cask av meg, men tok hele drammen i et svelg...det smakte nok like vondt som det så ut som. For de uvitende så er det snakk om en passe hard islay single malt her. Så ikke skyld på margaritaen nei.

Edit: Han tørket tårer etter den whiskyen...og det etter å ha tømt et vinglass vodka uten et rykk i ansiktet engang.

7133013[/snapback]

Du skulle gitt den til Hylo og ikke sløst bort god Laphroaig på steffy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Helt konge. En god moralhistorie om hvorfor man ikke tar imot margaritas av Glint.

7130990[/snapback]

For det første så var det dama som lagde margaritas. For det andre så bidro den margaritaen til lørdagens eventyr i kun mikroskopisk skala, siden han drakk bare halve. For det tredje så skulle Steffy få smake litt Laphroaig Quarter Cask av meg, men tok hele drammen i et svelg...det smakte nok like vondt som det så ut som. For de uvitende så er det snakk om en passe hard islay single malt her. Så ikke skyld på margaritaen nei.

Edit: Han tørket tårer etter den whiskyen...og det etter å ha tømt et vinglass vodka uten et rykk i ansiktet engang.

7133013[/snapback]

Perler for svin ... :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er villig til å inngå et kompromiss: hardkore nub.

7133652[/snapback]

Neida SteffyBoy, denne historien viser at du er en god lærling ... :love:

En god kamerat av meg presterte å bli kjeppjaget fra Fillipinene, fordi han lagde et sånt hushelvete ifm. innflyttingsfest i nyoppført hus i Cebu-City at han måtte personlig over til en av naboene (ei kjærring såklart:p), og trøste henne midt under festen. Hun hadde visst pådratt seg et aldri så lite nervesammenbrudd, dumme kjærringa :D

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sett poenget med å drikke seg så drita at du ikke har kontroll over det du driver med..

Ender bare opp med at man går glipp av hele festen fordi man sitter og spyr på dassen...

7133820[/snapback]

Problemet er jo at kroppen skriker etter mer alkohol etter et par drinker ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke vi noengang vil vite hva som skjedde mellom kl 8 og 00, og jeg tror ikke jeg vil vite heller.

7126726[/snapback]

Bare 4 timer? I win, på landstreffet gikk det vel nærmere 5 1/2 time uten at jeg husker noe mer enn en 5-minutters-periode i røde-kors-bua og noen sekunder av munnen til ei jente (håper jeg). Og enda hadde jeg ikke trøbbel dagen etter, og jeg kunne nok ha drukket litt mer kvelden før.
Lenke til kommentar
Merkelig igrunn, han greide ikke stå oppreist, men innihelvete som han kunne springe. Føyk som et uvær gjennom hager, oppkjørsler og andre nabo-relaterte saker med meg og LarsP rett i kjøl. Løp fra oss begge.

7134804[/snapback]

Han veier jo 12 kg. Dere veier vel litt mer? I sånn manifyll kan man plutselig få en ENORM trang til å spurte som faen. Det blir som en gyroskopeffekt, jo raskere det går, jo mer stabilt blir det. Hvis fylliken senker hastigheten, blir han faen meg mer sjanglete.

Lenke til kommentar

cun: Kan stemme bra det. Han stod i alle fall og sjangla godt da vi endelig fant tullingen. Jeg holdt godt tak i nakken hans, men da jeg skulle grave frem telefonen og høre hvor det ble av den drosja så hørte jeg noen rope "I'm Dr. Evil!" og så Steffy på full fart nedover gata nok en gang. Løpte etter 15-20m før jeg sa "Helvete heller!" og gikk inn igjen for å ta meg en hard dram. Lars lo lett nervøst. Ble litt forbanna av alt styret må jeg innrømme...så den whiskydrammen trengte jeg.

Lenke til kommentar
Og dette skjedde like ved meg? Haha, hvor faen er det jævla skogholtet?

7134929[/snapback]

Er vel ikke så mye skog langs Weidemanns vei / Sigurd Bergs allé? Joda, det var vel et par trær rundt om i hagene, men det er noe ganske annet enn skog.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...