sim Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kanskje onkel politi hadde det litt gøy før de stakk? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er ingenting å si om politibilen, egentlig. Jeg husker ingenting av turen, jeg husker ikke hvor jeg ble funnet eller hvorfor jeg ikke endte opp i fyllearresten og jeg vil helst ikke vite hvorfor jeg våknet uten bukse. 7131246[/snapback] haha, kanskje det dukker opp noen bilder på nettet snart. Eller youtube. Tipper du er nervøs:-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så evig genialt! ^^, Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Bli med å drekke til helgen, SteffyBoy? Bor jo i trondheim jeg og. Haha! Endret 23. oktober 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 fin denne steffy. nydelig fremstilling av en hverdagstragedie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 fin denne steffy. nydelig fremstilling av en hverdagstragedie. 7131388[/snapback] Jeg låner den, jeg. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Haha, dette er så forbanna utypisk Stefan, men på en annen side så forbanna typisk Stefan. Way to go. :!: 7129499[/snapback] Dette er tross alt gutten som drikker himkok forste gangen han drikker. Endret 23. oktober 2006 av Jonnar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Haha, dette er så forbanna utypisk Stefan, men på en annen side så forbanna typisk Stefan. Way to go. :!: 7129499[/snapback] Dette er tross alt gutten som drikker himkok forste gangen han drikker. 7131471[/snapback] Si hva du vil om meg, men jeg er gjennomført. Aldri et kjedelig øyeblikk med meg. Lenke til kommentar
mcsvor Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) 21.17: Studenten (22) er overstadig beruset og kaster opp. Ingen drosjer vil kjøre ham hjem fra Rosenborg til leiligheten hans. Politiet tilkalles av en forbipasserende. Patruljen kjører ham hjem. Gratulerer Edit: Så vidt jeg vet skal det ganske mye til før drosjene nekter å kjøre folk hjem. Endret 23. oktober 2006 av mcsvor Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 21.17: Studenten (22) er overstadig beruset og kaster opp. Ingen drosjer vil kjøre ham hjem fra Rosenborg til leiligheten hans. Politiet tilkalles av en forbipasserende. Patruljen kjører ham hjem. Gratulerer Edit: Så vidt jeg vet skal det ganske mye til før drosjene nekter å kjøre folk hjem. 7131688[/snapback] 27 November 1987 *gledesdreper* Lenke til kommentar
mcsvor Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 27 November 1987 *gledesdreper* 7131862[/snapback] Goddamnit. Kanskje han oppga feil personalia? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fantastisk historie. Skrivetalent to teh_max. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva? SteffyBoy født i 87? Får lissom ikke det helt til å stemme.. Mener å ha lest for en god stund siden at du har unger og hele pakka? Må ha misforstått fullstendig jeg da. Tror faktisk broren min så deg. Han kjører taxi og fortalte om en eller annen dritings kis som ble plukket opp av snuten eller noe sånt. Kan jo faktisk ha en sammenheng! Faen, for noe folk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Aww, del tre ble jo en regelrett skuffelse, vi vil vite hva som skjedde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva? SteffyBoy født i 87? Får lissom ikke det helt til å stemme.. Mener å ha lest for en god stund siden at du har unger og hele pakka? Må ha misforstått fullstendig jeg da. Tror faktisk broren min så deg. Han kjører taxi og fortalte om en eller annen dritings kis som ble plukket opp av snuten eller noe sånt. Kan jo faktisk ha en sammenheng! Faen, for noe folk! 7132759[/snapback] Jeg har en del yngre barn rundt meg til alle tider, men jeg ser på dem som kjæledyr. Skarstad: Det vil jeg også, men vi snakker fullstendig blackout. Ingen hukommelse, whatsoever. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Haha, tror jeg aldri har ledd saa utrolig mye foer. Inni meg selvsagt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Helt konge. En god moralhistorie om hvorfor man ikke tar imot margaritas av Glint. 7130990[/snapback] For det første så var det dama som lagde margaritas. For det andre så bidro den margaritaen til lørdagens eventyr i kun mikroskopisk skala, siden han drakk bare halve. For det tredje så skulle Steffy få smake litt Laphroaig Quarter Cask av meg, men tok hele drammen i et svelg...det smakte nok like vondt som det så ut som. For de uvitende så er det snakk om en passe hard islay single malt her. Så ikke skyld på margaritaen nei. Edit: Han tørket tårer etter den whiskyen...og det etter å ha tømt et vinglass vodka uten et rykk i ansiktet engang. Endret 23. oktober 2006 av Glint Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 haha:P "det blir en stund til jeg drikker neste gang". ja det sier jeg til meg selv hver gang jeg har vært "sveiseblind". men blir drekking helga etter læll Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 For det første så var det dama som lagde margaritas. For det andre så bidro den margaritaen til lørdagens eventyr i kun mikroskopisk skala, siden han drakk bare halve. For det tredje så skulle Steffy få smake litt Laphroaig Quarter Cask av meg, men tok hele drammen i et svelg...det smakte nok like vondt som det så ut som. For de uvitende så er det snakk om en passe hard islay single malt her. Så ikke skyld på margaritaen nei. Edit: Han tørket tårer etter den whiskyen...og det etter å ha tømt et vinglass vodka uten et rykk i ansiktet engang. 7133013[/snapback] Toeff kar med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg