Gå til innhold

På farten med SteffyBoy


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingenting å si om politibilen, egentlig. Jeg husker ingenting av turen, jeg husker ikke hvor jeg ble funnet eller hvorfor jeg ikke endte opp i fyllearresten og jeg vil helst ikke vite hvorfor jeg våknet uten bukse.

7131246[/snapback]

haha, kanskje det dukker opp noen bilder på nettet snart. Eller youtube. Tipper du er nervøs:-)

Lenke til kommentar
21.17: Studenten (22) er overstadig beruset og kaster opp. Ingen drosjer vil kjøre ham hjem fra Rosenborg til leiligheten hans. Politiet tilkalles av en forbipasserende. Patruljen kjører ham hjem.

 

Gratulerer :thumbs:

 

Edit: Så vidt jeg vet skal det ganske mye til før drosjene nekter å kjøre folk hjem.

Endret av mcsvor
Lenke til kommentar
21.17: Studenten (22) er overstadig beruset og kaster opp. Ingen drosjer vil kjøre ham hjem fra Rosenborg til leiligheten hans. Politiet tilkalles av en forbipasserende. Patruljen kjører ham hjem.

 

Gratulerer :thumbs:

 

Edit: Så vidt jeg vet skal det ganske mye til før drosjene nekter å kjøre folk hjem.

7131688[/snapback]

27 November 1987

 

*gledesdreper*

Lenke til kommentar

Hva? SteffyBoy født i 87? Får lissom ikke det helt til å stemme.. Mener å ha lest for en god stund siden at du har unger og hele pakka? Må ha misforstått fullstendig jeg da. Tror faktisk broren min så deg. Han kjører taxi og fortalte om en eller annen dritings kis som ble plukket opp av snuten eller noe sånt. Kan jo faktisk ha en sammenheng! :D Faen, for noe folk! :)

Lenke til kommentar
Hva? SteffyBoy født i 87? Får lissom ikke det helt til å stemme.. Mener å ha lest for en god stund siden at du har unger og hele pakka? Må ha misforstått fullstendig jeg da. Tror faktisk broren min så deg. Han kjører taxi og fortalte om en eller annen dritings kis som ble plukket opp av snuten eller noe sånt. Kan jo faktisk ha en sammenheng! :D Faen, for noe folk! :)

7132759[/snapback]

Jeg har en del yngre barn rundt meg til alle tider, men jeg ser på dem som kjæledyr.

 

Skarstad: Det vil jeg også, men vi snakker fullstendig blackout. Ingen hukommelse, whatsoever.

Lenke til kommentar
Helt konge. En god moralhistorie om hvorfor man ikke tar imot margaritas av Glint.

7130990[/snapback]

 

For det første så var det dama som lagde margaritas. For det andre så bidro den margaritaen til lørdagens eventyr i kun mikroskopisk skala, siden han drakk bare halve. For det tredje så skulle Steffy få smake litt Laphroaig Quarter Cask av meg, men tok hele drammen i et svelg...det smakte nok like vondt som det så ut som. For de uvitende så er det snakk om en passe hard islay single malt her. Så ikke skyld på margaritaen nei.

 

Edit: Han tørket tårer etter den whiskyen...og det etter å ha tømt et vinglass vodka uten et rykk i ansiktet engang.

Endret av Glint
Lenke til kommentar
For det første så var det dama som lagde margaritas. For det andre så bidro den margaritaen til lørdagens eventyr i kun mikroskopisk skala, siden han drakk bare halve. For det tredje så skulle Steffy få smake litt Laphroaig Quarter Cask av meg, men tok hele drammen i et svelg...det smakte nok like vondt som det så ut som. For de uvitende så er det snakk om en passe hard islay single malt her. Så ikke skyld på margaritaen nei.

 

Edit: Han tørket tårer etter den whiskyen...og det etter å ha tømt et vinglass vodka uten et rykk i ansiktet engang.

7133013[/snapback]

 

Toeff kar med andre ord? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...