Gå til innhold

På farten med SteffyBoy

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrubbsårene Steffy har rundt omkring på kroppen skyldes gjentatte fall i trappen da jeg prøvde å bære han ut for å gi fyren litt frisk luft, samt en solid tryning i grusen utenfor da han prøvde å legge seg ned for å sove. Haka traff grusen først, derfor er den kjip i dag.

Nei, Steffy...du spydde ikke inne der faktisk. Ingenting ble knust heller. Men det var bare et spørsmål om tid. Du prøvde deg heller ikke på dama mi, men jeg så deg hviske søte ord i øret til ei viss småfeit tysk tøs. Og så kysset du meg...med tunge. Det var digg.

Fin historie da. Sånn går det når man veier 12 kilo og drikker bar vodka som vann...rett fra flaska.

Lenke til kommentar

Han satte seg i sofaen, glad og blid. Lars kikka på rumpa til dama mi mens Stefan fylte et vinglass med vodka og drakk det som det var vann. Dette gjorde Stefan 3-4 ganger til i løpet av en time. Legg til en passe hard single malt (du skulle ikke drikke HELE jævla glasset, din tølp) og en margarita. Suksessoppskrift ja.

cun: Okei, blir du med på Mozart's Requiem i Nidarosdomen om to uker? Det kommer til å ta helt av!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Stefan er sjef, men helt klart urutinert. Prøving og feiling er den beste læremåten, sønn, og du er en erfaring rikere.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at jeg hadde stått å grått i ditt sted gitt, hadde vel ledd av meg selv for en dum idiot jeg var som drakk for mye :)

Dette skjer dog hver helg, men "desverre" husker jeg altfor mye av det som skjer. Og man lærer jo aldri :)

Lenke til kommentar

Å herregud, jeg har selv opplevd mye rart i fylla, men dette tror jeg kan være det drøyeste jeg har hørt på en god stund. Trodde ikke sånt foregikk i lille Trøndelag, håper jeg får se noe sånt neste gang jeg skal feste i Trondheim, dvs om 2 uker tror jeg.

Uansett, ikke verst bare det at du lever. Keep up the good work, gleder meg til å få med meg del 3 :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...