sindrejibb Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har den fargen på strekene og teksten fordi jeg har den på logoen også. Prøver liksom å få litt likt. Men skal se. Andre kommentarer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har den fargen på strekene og teksten fordi jeg har den på logoen også. Prøver liksom å få litt likt. Men skal se.Andre kommentarer? 7163283[/snapback] Fortsatt forferdelig styggt. Her kan du finne en god "guide" til matchende farger. Og jeg synes faktisk du bør gå for et litt mer tradisjonelt design. Et som går rett opp og ned. Kanskje en litt smal side med litt mørke/grønne farger. Tror det hadde blitt fett. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det var jo mye konstruktiv kritikk. Kan du utdype litt mer? Hva var stygt? Hva bør forandres? Jeg liker litt sånn moderne design, dermed bl.a. sånne striper. Det skal jo være en side med handlevogn osv. Funker osCommerce bra? Men kan jeg lage eget design osv da? Eller er liksom osCommerce-sidene bare ET design som de lager? Endret 27. oktober 2006 av sindrejibb Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hele greia. Synes at du bør bytte ut formen av siden, stilen osv. Hva med litt mer metalic-style? ----- Ja, osCommerce funker fett. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Men er det litt "kult" design liksom på osCommerce? Vil helst litt bortifra sånne vanlige kjedelige design og ha noe med mer stil. Vil at folk skal tenke "oj, det var kult design!" Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg kan ikke si at jeg har så ekstremt mye peiling på design, men jeg kan garantere deg at jeg ikke hadde sagt "oj, det var kult design" til det siste bildet du la ut. Det beste er nok kanskje å herme litt etter en annen sides design som du liker og synes er kult. Forandre litt på fargene, oppsettet osv. for å gjøre det mer til ditt eget design. Endret 27. oktober 2006 av Svinat Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Neimen hallo? Den var ikke akkurat ferdig da. Vil bare ha tips om noe kan gjøres om osv. Men hvis den er helt forferdelig er det kanskje bare å starte på en ny en. Jeg trodde den var mye bedre enn den første jeg. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Som sagt så er jeg ingen ekspert, men bare for å være sikker, det er dette bildet jeg snakker om: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg synes det første muligens passet bedre til produktet. Litt mer fargerikt, slik som det så ut som om produktene var. Men hvis det bare var et forslag/en skisse så kan det jo alltids bli bedre. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ser etter litt gratis templates på nettet, men finner ingen jeg synes er litt kule liksom. Vil ikke at siden skal være sånn rett opp og ned, det skal være noe spesielt ved den. Og den skal heller ikke ha sånn vanlig nettbutikk-stil eller metallic. Den skal gjerne være fargerik. Eksempel på websider jeg synes er kule: www.quartzclub.co.uk (men litt for mørk og trist for meg) www.pixelranger.com (liksom litt spesielt, og lagt stooor vekt på design) www.eerieheadwear.com (kan jo egentlig ikke reklamere for et annet hodeplagg-merke men jaja... Selve sida er ikke veldig bra men det til høyre der med den oransje fargeklatten osv. synes jeg er dritkult) Der ser dere litt hvilken type sider jeg liker. Vurderer faktisk å ha en egen webshop, for eksempel osCommerce-side hvis det blir litt vanskelig å få handelvogn og de funksjoner en nettbutikk må ha på hovedsiden. Designet er viktig her. Designet skal fange han som sitter å ser på. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Har dere noe forslag til en fin template jeg kan bygge litt videre på? Eller kanskje en som er fin fra før? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ingen? Bumperibump! Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 www.freelayouts.com www.layouts4free.com Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hmm, nå har jeg sett gjennom mange templates på de sidene der, men alle ser liksom ut som blogger eller nettbutikker med menn med slips på hovedsida. Finner ingen som passer til produktet, som har litt "fresht" og kult design! Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Her var det visst ikke mye liv nei... Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det ligger mye inspirasjon på http://www.webcreme.com/ Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Inspirasjon, ja. Hadde jeg bare klart å lage noen sider som er like bra som de som er på webcreme... sukk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå