Xmir Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Så akkurat denne tråden og ble interessert. Er det noen her som kan gi meg en pm på hvor episodene kan hentes? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Det kan vi ikke, siden du skrev det her kommer sikker mods til å sjekke hvem som sender pm til deg. Søk litt på google, enkelt. Uansett ligger episodene på ca. alle torrentsider, mer vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 noen som har funnet episode 13? Har enda ikke sett en engelsk subbed versjon. ser ut som veldig mange dropper death note nå. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Death Note har blitt lisensert, og fansubbene er blitt fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Jaja.. Kan huske at Naruto ble lisensert en gang også Tror ikke at det vil stoppe fansubsene. Men som sagt så tror jeg fremdeles det er en fansub skal fortsette. Men hvilken en får dere ikke vite fra meg. Det er så altfor lett å finne hvis man vet hvor å lete. Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Da er ep13 ute, og ser bra ut, desverre er ikke fansub'en helt 100%, mangler subs på hva som står på et ark blandt annet. Men ellers ser det bra ut, starter bra episoden også. Edit: Episoden var bra, gleder meg til neste. Anfs er ute med en som fansub som får med seg hva som står skrevet på diverse ark også, ikke som en annen som også har blitt released i natt. Men litt forvirret med tanke på lisensert, da det er diverse sider som normalt ikke linker til lisensert anime som fortsatt linker til death note, rare greier. Endret 14. januar 2007 av lain Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Antageligvis har de vel ikke fått nyss om at den er lisensiert, men jaja.. Jeg får ikke lov til å laste ned på dagtid, og derfor må 13 vente til pappa drar og trener/spiser/sover eller no Det er litt trist da at den kom så sent. RAW's har vært ute siden den 20. liksom. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Oi oi... da var visst episode 14 også klar til nedlastning Fy, da ble jeg avhengig av en serie til gitt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Erh.. Mods sjekker ikke hvem som sender pm, og banner / melder deg til purken hvis du forteller han hvor han kan laste ned serien. Mods kunne neppe brydd seg mindre om folk som laster ned, faen heller, modsa laster ned like mye selv, garantert. Eneste grunnen til at de stener tråder om fildelig, banner folk som åpenlyst forteller hvor du finner det, eller linker, er pga det er i følge loven Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Gleder meg allerede til neste episode Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Er episode 14 ut? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Fy søren de er kjappe! Den gikk jo på TVtokyo i går ettermiddag! *skaffe* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, episode 14 er ute. Hvis du ikke finner nedlastnings fil/torrent der du vanligvis laster ned så er det fordi Death Note er blitt linsert Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) No problem. jeg kjenner... *tenke* 8 "kilder" jeg fetcher lisensiert stuff fra. +rep til [anfs] og [WB] for ekstremt raske speedsubs, og animanda, DG og kubusubs for å komme diltende etter Nå som jeg har nevnt navnene, skulle det heller ikke være vanskelig for resten å google opp fansubberene. Jeg poster jo ikke direktelink, så det er vel lov? BTW: Kan noen nevne for moddisene at det faktisk ikke er ulovlig i Norge å laste ned ting lisensiert i USA? Grunnen til at animesuki.com ikke viser lisensiert anime, er jo fordi det er en amerikanskeid side. Teit at vi på diskusjon.no må rette oss etter lovverk som gjelder i statene Endret 17. januar 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Teit at vi på diskusjon.no må rette oss etter lovverk som gjelder i statene 7746119[/snapback] vist vi ikke gjør det kommer de kanskje å bomber oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Eller tvinger vårt politi gjennom politiske kanaler til å "ta oss" ThePiratebay ftw Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 HOI for ein slutt på ep14 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Pulsen min var sinnsykt høy på slutten av episode 14. Er dette sant? Vil det fungere? WHAT WILL HAPPEN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Hva skjedde i ep. 14? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil ikke spoile deg, du får se den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå