Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Fyy faen! For en jævlig bra serie dette var! Får nesten ikke lyst å lese Bleach og Naruto etter dette. Ble med hele serien for 10 min siden. Brukte vel litt over 2 uker, og må si at det er det beste jeg har vært borti av manga og anime. (Men likte ikke helt slutten da) Nå får jeg vel nesten se ferdig resten av filmen også, er ca. halveis nå og den virker ganske bra. Men ikke noe Oscar-film. (Satser på at det går greit å skrive litt om mangaen selv om det er en tråd for anime'n) edit: nå må jeg nesten skifte avatar ^^ Endret 12. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 da er vi to som er ferdig hadde vært vanskelig å avslutte slik en genial serie skikkelig så vi får nok leve med den som er leste death note på en dag jeg klarte ikke legge det fra meg ^^ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Har sluttet å lese mangaen. Nesten litt kjedelig, men det har også noe å gjøre med at jeg ikke gidder å laste ned og at Mangavolume bare har til kapittel 100 så jeg uansett ikke får sett ferdig. Venter til animeen tar igjen der jeg har kommet og begynner å se den da. Noen som kan si meg hvor i forhold til mangaen animeen er nå? Endret 12. desember 2006 av Synox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 leste death note på en dag jeg klarte ikke legge det fra meg ^^ 7488051[/snapback] Da må du ha lest ganske fort. Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Det og at eg satt å leste alt i ett ^^ men det tar lenger tid å lese hele death note på 108 chaptere enn det tar å lese hele one piece til nå på 437 chaptere sykt med tekst :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe, ja var en del og lese (: Blir nok Hellsing mangaen på meg nå, eller kanskje One Piece. Har begge liggende klare til lesing Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 blir Gantz på meg ^^ og anime fra anbefalingstråden Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 10 animeepisoder på vei til meg Nå håper jeg dere ikke har lurt meg, for min tid er dyrebar Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har selv også ti deilige episoder av Death Note som venter meg hjemme, er overbevist om at jeg kommer til å bli imponert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Og eg er overbevist om at samtlige her veil bli...overbevist Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 De som vil snakke om mangaen er velkomne, så lenge dere ikke røper noe for de som ser på anime. Hvis dere absulutt må komme med spoiler, så legg det i 'skjul'. Takk Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Og jeg kan bekrefte at Death note bringer tilbake den deilige følelsen man får av animeer som Elfen Lied og FMA, som mangler i mye annet. Den er bare så kunstferdig, dyp og... rett og slett vakker. <3 7/6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg synes i grunnen mange av premissene som blir lagt i Death Note er krampaktige og rimelig dumme (mer spesifikt: "reglene" for bruken av notisboka), men når resten av serien er såpass bra laget er den fin å følge med på likevel. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Hvorfor synes du det? jeg synes de er svært logiske, og hvis man ser bort fra dødsgudene og boka er hele serien skremmende realistisk/logisk psykisk sett. Eksempler? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hm, hvilken release group anbefaler dere? Tenkte jeg skulle begynne å se litt på Death Note jeg også. Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hm, hvilken release group anbefaler dere? Tenkte jeg skulle begynne å se litt på Death Note jeg også. 7521016[/snapback] Vil nok si Live-Evil er mitt forslag, det er til tider TW er ute med subs først, men L-E er som oftest ikke mange timene etter. Jeg tar i allefall vare på L-E. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Episode 11 ble ganske bra den! Hva synes dere om denne nye 'Kira'? Synes at det er gøy, særlig siden det er en jente . Hun virker litt rar egentlig... Hun har jo en ganske stor fordel med 'det røde øyet'! Endret 18. desember 2006 av Atir_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Det røde øyet? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Det røde øyet? 7528010[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun har øyene til "hennes" Shinigami. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) ja det røde øyet som hun har mest trolig byttet til seg, ved å gi shinigami'en halve sitt resterende liv. Dette innebærer at hun kan se navn og egentlig dødsdato til folk. Endret 18. desember 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå