Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Njaa syntes de feilet når de nærmetseg slutten av ergo proxy, men det var en god serie å få med seg! Tilbake til Death note: Elsker hvordan Kira er så ond da han sier til hun fbi-dama at han er Kira Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Tilbake til Death note: Elsker hvordan Kira er så ond da han sier til hun fbi-dama at han er Kira 7405376[/snapback] Syns den scenen der var utrolig vakker faktisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hohoho, for ein fantastisk vendig episode 9 tok. Denne her var fantastisk! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Death Note har bygget seg opp en stund nå, og har nådd en fin klimaks. Det er rart å tenke på hvordan det blir videre, når jeg har hørt rykter om at serien skal vare opp mot 40 episoder. Jeg er virkelig redd for at spenningskurven vil sige ned etterhvert, for hvor lenge kan serien holde seg slik den er nå? Hva tror dere? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 jeg håper personlig bare på 26 episoder, da jeg tror mer vil trekke ut historien for langt til at de klarer å holde samme nivået som nå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat nå så utvikler historien veldig bra, men som du sier så er jeg også redd for at det vil sige hvis det er mange episoder. Vil tro at 20-30 episoder er mer enn nok, men vi vet jo aldri hva som vil skje i serien. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Takeshi Obata, fyren som laget Death Note, har nå begynt på ny manga som virker veldig bra Blue Dragon heter den og anbefales, though det har bare kommet et chapter til nå Endret 7. desember 2006 av akan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Tsugumi Ohba, fyren som laget Death Note, har nå begynt på ny manga som virker veldig bra Blue Dragon heter den og anbefales, though det har bare kommet et chapter til nå 7450620[/snapback] Leste det i forrige uke ja, virket ganske så lovende. Bare kjipt at det er en sånn serie som kommer ut med et kapittel i måneden... Sånn som f.eks Tenjou Tenge.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) det er to versjoner eller noe står det på en side, forstod ikke helt hva de mente men chapter 2 kom som raw no for en 30 min siden her er det jeg leste på en side jeg fant: Den første serien, kalt Blue Dragon ST (der ST står for "secret trick") kommer Ami Shibata å tegne for den månedlige opplaget av Shounen Jump. Shibata er først og fremst kjent for sin homoerotiske serie Papuwa Den andre serien, kallas Blue Dragon Ralgard og kommer til å bli tegnet av Takeshi Obata. Obata har blitt utrolig populær takket være seriene Hikaru no go og Death Note. Blue Dragon Ralgrad kommer ut i ukesopplag av Shounen Jump. to blue dragon serier altså O.o Endret 7. desember 2006 av akan Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Akkurat kjørt Death Note maraton av de 9 episodene som har kommet. Serien er jo helt genial, digger hele konseptet Serien er forøvrig planlagt å skulle ha 37 episoder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har funnet ut mer om filmen(e)?? Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Spørs hva du legger i funnet ut det er en film, ikke anime. Ble subbet for et par dager siden og det er den første subben jeg har sett ute ^^ har ikke hatt tid til å se den enno men det blir i løpet av helgen Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Står en god del om Death Note generelt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Death_note Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Fant Death Note filmen oversatt, pakker den ut nå! Endret 9. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Tror du bør fjerne den linken ganske så fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Okei.... Men er jo bare en side som f.eks Bleach7.com og alle andre lignende manga-sider. Er det ulovlig da? Filmen var forresten i 320x240 :/ Endret 9. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Okei.... Men er jo bare en side som f.eks Bleach7.com og alle andre lignende manga-sider. Er det ulovlig da? Filmen var forresten i 320x240 :/ 7462899[/snapback] Det var vel en cam release av en kinovisning eller lignende, siden det er en kinofilm det er snakk om så langt jeg vet. Noe mods her missliker at vi snakker om tom, for vi kunne jo fremme piratkopiering... Uansett, tviler litt på at death note film blir noe bra, så hvor dårlig initial D filmen ble, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Det er ikke så verst kvalitet egentlig. Vet ikke hvorfor oppløsningen er så lav, for RAW-filmen er vel nesten DVD-kvalitet. Halvveis nå, og virker som en bra film hittil, untatt Ryuk. Han ser skikkelig datalagd ut å er bare irriterende... Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 den er så liten for at den skal spilles av på ipoder og lignende, står i et ark som kom med filmen tror jeg bare venter til det kommer en med høyere oppløsning Lenke til kommentar
Reite Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Nå har jeg også sett gjennom alle episodene som er ute. Spennende serie med en morsom vri. Gikk over til fra å heie på light til å heie på L:P Hvordan var filmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå