krigsnaut Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Var drittfett i begynnelsen med mello og near, near var en kort tid mer favoritt hos meg enn L, men det har nokk forandret seg Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Akkurat sett episode 35, og må si at jeg gleder meg til de to siste episodene. For de som ikke har fått det med seg, har Kuro-Hana kuttet ut Death Note. Så blir litt av en jobb å få tak i de neste episodene Endret 14. juni 2007 av sondrev Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Ifølge Kuro-Hana, så er det ikke bare dem så har gitt opp Death Note, Animada, c1anime med flere har også. Jævlig surt. >_< Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Animanda? FAEN! Siden jeg er sta velger jeg å tro at det bare var dritt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Ignorance is bliss. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Er Kuro-Hana det samme som Animanda? Kan man ikke streame episodene på animanda sin webside? synes jeg husker at man kunne det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det vet jeg ikke, men siden de gir opp snart så har det lite å si. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Snart? Hva er poenget når serien strax er ferdig!? wutsgoin0n!!1? We-e believe We-e believe-e! :' | Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Snart? Hva er poenget når serien strax er ferdig!? wutsgoin0n!!1? We-e believe We-e believe-e! :' | 8861442[/snapback] Både Kuro-Hana og Animanda har motat et slikt brev: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror jeg HATER denne VIZ MEDIA Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Enig... hva er vitsen å forby dem å legge ut episodene når vi ikke kan se dem tekstet på en annen måte?! Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Enig... hva er vitsen å forby dem å legge ut episodene når vi ikke kan se dem tekstet på en annen måte?! 8861816[/snapback] Derfor Viz selger sin Death Note. Er litt usikker på om den er med Sub eller Dub. Trailerne er ialefal dubbet. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Har sikkert noe med at vi må kjøpe DVD'en til den gang den kommer ut Ikke det at jeg IKKE skal gjøre det, langt ifra, men så har jeg begrenset med tolmodighet til å se hele serien.. Edit: Kanskje hakket mer korrekt den over meg... Men når alt kommer til alt så vil de vel ha pengene våre? Endret 14. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Derfor Viz selger sin Death Note. Er litt usikker på om den er med Sub eller Dub. Trailerne er ialefal dubbet. 8861962[/snapback] ååå visste ikke det jeg, men da er det jo forstålig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Aha, så de vil at vi skal kjøpe 1 og 1 episode for et par dollar? Tja, det er forståelig, men det som plager meg er at vi starter helt fra starten av igjen. Om Death Note fansubs faktisk forsvinner så venter jeg heller på DVD'en : | Edit: Så foresten trailer til DN med engelsk dub. Det var ikke lengre Light "the calm", heller Light "the slime ball" Endret 14. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Aha, så de vil at vi skal kjøpe 1 og 1 episode for et par dollar?Tja, det er forståelig, men det som plager meg er at vi starter helt fra starten av igjen. Om Death Note fansubs faktisk forsvinner så venter jeg heller på DVD'en : | Edit: Så foresten trailer til DN med engelsk dub. Det var ikke lengre Light "the calm", heller Light "the slime ball" 8862197[/snapback] Er da helt sikkert en gruppe som kommer til å subbe de to siste episodene. Får ialefal håpe det Er enig i at Light sin stemme var litt annerledes. Litt "punker" aktig, men likte Light sin stemme (Trailer 3). Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Hooo, etter uker med kjedelige slappe episoder , kom det endelig en bra. Og det var da en fantastisk bra også, MINST på nivå med de første 14 episodene. Cliffhangeren var slem:( Bare én episode igjen;_; Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Noen som vet om en gruppe som har subbet Death Note 36? Kuro Hana har som sagt droppet det EDIT: Fant en selv hos http://tokyotosho.com/ Gir ikke direkte link (Pga rettninglinjene), men skulle ikke være vanskelig å søke derfra. Pass på å ikke last ned en RAW. Endret 20. juni 2007 av sondrev Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Denne episoden var rå! Jeg fikk heeelt hjertestans på slutten der. Nå har serien virkelig tatt seg opp nå på slutten. Håper bare på at sluttepisoden overrakser meg like mye som denne episoden. Kan bare ikke vente til neste episode. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Hohoho! 36 var fet! For et sted å avslutte episoden. Blir vanskelig å vente på neste episode nå ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå