akan Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Death Note er dritbra alt er så gjennomtenkt i serien og alle er så smarte at det er helt sykt men dette gir også det eneste minuset til hele serien når det kommer til slutten desverre men skal ikke si noe eg... Den biten som er no er noe av det beste i en anime noen gang Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Tviler på at de går over til fillere. Det vil overhode ikke passe inn i serien, og det er egentlig ikke mulig å ha det noen steder heller. Desutten trenger de ikke å være redde for å ta igjen mangaen, da den alt er avsluttet. Jeg har ennå ikke begynt å se på animeen, men har lest kapittel 52. Meh, serien er best i starten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Har kommet til 15 nå og det er sinnsykt spennende! For en jævli bra serie dette var!! Lenke til kommentar
akan Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 leste hele serien i ett på en natt :!: det er en av seriene som ikke går an å legge fra seg Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 leste hele serien i ett på en natt :!: det er en av seriene som ikke går an å legge fra seg 7333487[/snapback] Nja, rundt kapittel 35-50 var det ganske kjedelig synes jeg. Men der jeg er nå begynner ting å bli bra igjen! Lenke til kommentar
akan Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Det er eg enig i, men klarte fremdeles ikke legge serien fra meg før slutten kom Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Har sett alle 7 episodene som har kommet ut, digger denne serien Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Faen blir det film av dette altså Satt å tenkte på at dette kunne blitt meget digg som film. Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Blir ikke film, ER en film kom før animen den... kom vel i sommer mener eg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 I R own3d!1 okilol`? *den må sees* Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 *den må sees* 7347514[/snapback] second that. wtb more downloading speed :/ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Episode 8 ute nå! Link: trykk _her_ ...røper ingen ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Tusen takk for denne serien. Kan ikke si noe annet en at den er kanon. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Faen blir det film av dette altså Satt å tenkte på at dette kunne blitt meget digg som film. 7347273[/snapback] Noen tenkte det før deg. Jeg vet ikke, jeg er skeptisk til filmen etter å ha sett screens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Det er altså to filmer ute av Death Note. nr. 2 er visst litt bedre men har den kommet med engelsk tekst? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Hmm, syns Ryuk såg litt....ikkje bra lget ut etter å ha sett traileren, man hav var jo baere fremme knappe 0.5 sekunder da. Noen som har bilder av han fra filmen? Må uansett kjøpe disse filmene Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 saa akkurat episode 9 RAW naa, det funker til en grad naar du har lest manga kapitlene som episoden omfatter. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Har ikke fulgt med i animeen. Hva er det siste som har skjedd der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) har sett alle 8 episodene i strekk. må si det er den beste anime en jeg har sett på en stund. Men spille filmen ser ut til å vøre av litt midre kvalitet. men jeg kommer nok til å se den også Endret 1. desember 2006 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 TW er ute med ep 9 nå, skal ikke spoile, men episoden er verdt å se. Godt å se at folk får øynene opp for denne serien, fortjener virkelig skryten den får. Savnet oppmerksomhet rundt Ergo Proxy, men den bar kanksje enda mer preg av å være voksenserie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå