Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Så at det manglet bilde av Light i førsteposten så fikset et.

 

t_Raitoindeepm_cb3d36f.png

 

Her er litt info om den nyeste personen i Death Note

 

Mikami

 

t_Terum_a3eee27.jpg

 

Mikami blir valgt ut som den fjerde Kira av Light, når han finner at det er for farlig å ha Death Note'en nær Misa og han selv siden han og Misa er under overvåkning av Aizawa og Mogi. Mikami deler mange av de samme idealer, tanker som Kira, og er ekstatisk når han oppdager at Kira, hans Gud, har valgt ham, som beviser at "Gud" er på hans side. Han er viet og lojal mot Kira. Han roper «eliminate» med hvert navn han skriver ned i Death Note'en på grunn av begivenheter i hans fortid når han trodde Gud fjernet den ond folk i hans liv. Han sånn som Misa, har gjort utvekslingen av halve livet hans for Shinigami Øyne.

 

 

Atir_: I førsteposten så må du legge Near og Mello under characters istedet for helt sist i posten.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting begynner å snøre seg sammen i 33. Men jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over episoden. Noe av det som har vært så bra med serien er at vi har sett at både L og Light gjør usedvanlig glupe resoneringer utfra fakta, men nå ser vi bare at Near ser på tv-skjermene rundt seg og magisk skjønner at Mikami er X-Kira. Hadde vært greit om han hadde resonert det utfra at Kira bare kunne valgt folk på tv, men hvorfor han bare kan velge folk på tv er en annen sak.

 

Virker som skaperen ikke har lagt like stor arbeid inne i resoneringen nå som serien har kommet litt lengre.

Lenke til kommentar
Ting begynner å snøre seg sammen i 33. Men jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over episoden. Noe av det som har vært så bra med serien er at vi har sett at både L og Light gjør usedvanlig glupe resoneringer utfra fakta, men nå ser vi bare at Near ser på tv-skjermene rundt seg og magisk skjønner at Mikami er X-Kira. Hadde vært greit om han hadde resonert det utfra at Kira bare kunne valgt folk på tv, men hvorfor han bare kan velge folk på tv er en annen sak.

 

Virker som skaperen ikke har lagt like stor arbeid inne i resoneringen nå som serien har kommet litt lengre.

8747482[/snapback]

 

Jeg er så deprimerende enig med deg. Det er all populærmanga/animes skjebne :(

Lenke til kommentar

Ja, near er litt for god. Han er artigere å se på når han diller med ting en L som spiste på ting da.

 

Det er åpenbart at han må velge en på TV, for ellers kan han ikke lett finne noen som faktisk støtter ham ordentlig. Utifra det kunne sjøl jeg ha funnet ut at det hadde vært nødt til å være en av reportene, ikke en av de kira's kingdom eller whatever folka. Men det var flere reportere enn bare mikami som snakked høyt om Kira vil jeg tro ^.^

Lenke til kommentar
Ja, near er litt for god. Han er artigere å se på når han diller med ting en L som spiste på ting da.

 

Det er åpenbart at han må velge en på TV, for ellers kan han ikke lett finne noen som faktisk støtter ham ordentlig. Utifra det kunne sjøl jeg ha funnet ut at det hadde vært nødt til å være en av reportene, ikke en av de kira's kingdom eller whatever folka. Men det var flere reportere enn bare mikami som snakked høyt om Kira vil jeg tro ^.^

8780719[/snapback]

 

Forsåvidt enig i akkurat det, men kun på et sannsynlighetsnivå. Man kan ikke si det sikkert siden man ikke vet sikkert hvem Kira er.

 

En resonering rundt at det sannsynligvis er en fyr fra tv siden Kira sannsynligvis er blant det japanske politiet og har vært tvunget til å finne en høyrehånd i det skjulte og at man dermed burde fokusere jakten på sannsynlige journalister (mye sannsynlighet her :) ) ville gjort den scenen så mye bedre og ville ikke trengt mye arbeid for å lagt med.

Lenke til kommentar
Tror det var episode 27. Fra der jeg så sist var episoden etter akkurat den hendelsen, når "forhandlingene" forekommer (eller skjedde alt i en og samme episode?).

Lurer på om jeg skal spare til serien er heelt ferdig.. :)

 

übermaraton

8810179[/snapback]

 

 

Hun blir kidnappet i episode 27, og reddet i 28.

8812025[/snapback]

 

okay, da tror jeg at jeg skal spare til serien er ferdig, har så mye annet jeg ser på nå :!:

Lenke til kommentar

Denne serien hadde blitt så mye bedre om det beste fra tiden etter L daua hadde blitt skrevet om og presset inn i tiden før L daua. Både mangaen og animen virker mot sin hensikt når ting blir direkte uintelligente i deler av andre halvdelen av serien. Seriens styrke er intelligensen, og når den forsvant, forsvant også seriens sjarm.

 

Jeg vil ikke anbefalle noen å se lenger enn ep. 19(?) når L blir drept, så kan man slippe å få hele Death Note universet ødelagt av for eks. de barnslige Near og Mello karakterene, og mangelen på den tidligere intelligensen. Det er direkte trist at serien ikke klarte å holde den spenningen de 14-15 første episodene har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...