Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel Atir_. Her har du litt info om Near og Mello :wee:

 

Near

 

t_Vlcsnap2708m_51e39c3.png

 

Near var en primær kandidat til å bli L's etterfølger og kaller seg N mens han holder på med etterforskningen av Kira. Han deler en antall likheter med L. Meget lik hvordan L leker med ting slik som sukkerbiter og gaffler, Near vises ofte mens han leker med leketøy eller håret hans. Near sitter også i en uvanlig stilling på en lik måte som L, men med noen forskjeller. Han tilbudt seg å jobbe med Mello for å bekjempe Kira, men Mello takket nei. Nearr da oppnådd støtten av den amerikanske myndigheten og har formet "The Secret Provison" for Kira (SPK).

 

Mello

 

t_Vlcsnap2753m_8222c5b.png

 

Mello var et foreldreløst barn som vokste opp med Near i Wataris barnehjem for begavete barn. Som Near, var Mello en av kandidatene til å bli L's etterfølger. Liknende til L's ømhet for godterier, blir han ofte sett mens han spiser sjokolade. Selv om Mello er svært intelligent, lar han ofte hans følelser ta overtaket, ulikt Near og L.

 

Edit: Merket at det er noen skrivfeil. :p

 

Edit2: Ser at du har oppdatert førstepost, men kanskje du burde plassere dem under characters i stedet for helt nederst?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Når kommer 32?

8680171[/snapback]

Hentet fra kuro hama sine sider:

This week’s release will be delayed again, not because of translators but because the raw only just got released(12 hours after airing).

 

Expect the same release time as last week, possibly earlier.

Comments are off for this post

Sist episode kom i tolv tiden. (På kvelden)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nå skal jeg trå litt forsiktig her fordi jeg ikke er 100% sikker, men jeg tror det er slik at filmene og serien ikke henger sammen, så det er ett fett hva du ser først.

8696600[/snapback]

Har bare sett den ene, og den fulgte serier fra starten og et lite stykke uti tror jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
Filmer?

 

Noe jeg har gått glipp av?

8699212[/snapback]

 

 

tja, hvis du ikke hørt om deathnote filmene så har du gått glipp av.. MEN som noen så så henger de ikke akk sammen...

 

det har kommet 2 filmer det kommer en film om BARE L som baserer seg om barndomen ellerno:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...