krigsnaut Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Er det ikke denne? [Kuro-Hana] Death Note - 28 [518E3636].avi BTW: hvorfor samme hash som 27?! EDIT: legger ved bildebevis 8480024[/snapback] det er ikke samme hash, 513E3636 på episode 27 Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Episode 29 var utrolig fet! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Synes den var litt trist jeg.. mange uventede ting som skjedde. Noen som fikk meg seg hvorfor søstra til Light satt i rullestol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som fikk meg seg hvorfor søstra til Light satt i rullestol? 8557154[/snapback] Rullestol? Det har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Joda fikk da se det ganske så nøye i starten. Er vel sjokkskadet etter kidnappingen tenker eg Eller? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Joda fikk da se det ganske så nøye i starten. Er vel sjokkskadet etter kidnappingen tenker eg Eller? 8557991[/snapback] Det jeg også tenkte. Men er ikke det litt overdrevent at hun er så sjokkskadet? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Åja, Light ja tenke L jeg Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg la ikke merke til at hu satt i rullestol heller Men selve episoden var utrolig bra! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg så det men tenkte ikke noe for det, hun knakk vel en fot eller bare sjokk, de var jo tross alt brutale kriminelle som kidnappa ho! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Haha, fy søren, nå har DN vært skikkelig kjipt de siste episodene, så kom nr. 30. Gåsehud på slutten! :D Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Denne episoden var ganske rå ja Serien har absolutt gått litt opp i sin spenningskurve, særlig mot slutten der. Det er ikke de mange episoder som er igjen. Blir spennende å se hvordan serien arter seg nå mot slutten. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 De siste episodene med Near og Mello har vært skikkelig kjedelige, men så kom episode 30 som tok helt av. Klarer ikke å vente på neste nå Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Fra førstesida:"L er verdenens tredje største detektiv[...]" Vent litt.. Er L den tredje beste detektiven i verden? Betyr det at de to andre vil nå komme etter Light? Fra wikipedia: L is the world's three top-rated detectives (through two additional aliases) Så jeg vil tro at de alias'ene han har er blandt de tre. 8342696[/snapback] Det er stor forskjell på å være den tredje største og å være de tre største. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Men han er de tre? Sa han ikke det da? Ep. 30 var sinnsykt fet. Gleder meg til neste Lenke til kommentar
IndR Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Fra førstesida:"L er verdenens tredje største detektiv[...]" Vent litt.. Er L den tredje beste detektiven i verden? Betyr det at de to andre vil nå komme etter Light? Fra wikipedia: L is the world's three top-rated detectives (through two additional aliases) Så jeg vil tro at de alias'ene han har er blandt de tre. 8342696[/snapback] Det er stor forskjell på å være den tredje største og å være de tre største. 8604330[/snapback] Jo, det er L som er de tre personene som er de beste detektivene i verden. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Ja, for to av dem er aliser laget av ham. --- Noen som vil påta seg å skrive litt om Neal og Mello, slik at jeg kan plotte det inn i førseposten? Edite: Leifs Endret 14. mai 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Har sett 31 nå, synes at den var bra, men ikke like mye som 30 Hva syns dere? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 ep 31 var veldig bra synes jeg. Death note har kommet seg opp på det nivået di startet serien på. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor komisk å se han nye fyrn skrive i boka, med alle "spesial" effektene, slik som Light gjorde i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå