Luchy Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bestemte meg for å ha den på engelsk. Egentlig ikke av noen spesielle grunner, følte bare for at den delen er bedre på engelsk. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bestemte meg for å ha den på engelsk. Egentlig ikke av noen spesielle grunner, følte bare for at den delen er bedre på engelsk. 8342623[/snapback] OK Vel, la til en liten takk på slutten av førsteposten nå Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Blir nok å skrive om filmen også så fort jeg tar meg tid til å gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Fra førstesida: "L er verdenens tredje største detektiv[...]" Vent litt.. Er L den tredje beste detektiven i verden? Betyr det at de to andre vil nå komme etter Light? Endret 9. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Fra førstesida:"L er verdenens tredje største detektiv[...]" Vent litt.. Er L den tredje beste detektiven i verden? Betyr det at de to andre vil nå komme etter Light? Fra wikipedia: L is the world's three top-rated detectives (through two additional aliases) Så jeg vil tro at de alias'ene han har er blandt de tre. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hvilken observasjon.. Lurer på hva som skjer videre. Endret 9. april 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Vienberg Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 gå til allfg.org å så på og så søker du på death note, der finner du sesong 1 og de to filmene Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 ehh... jeg har bare sett 11 episoder, og jeg prøver å ikke se hva dere skriver her men,hvor mange episoder bør man se før man ser filmen? takk på forhånd ^^ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Slenger også med et spørsmål om filmen: Er den verdt å se, ødelegger ikke for serien på noen måte? Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 filmen ødelegger vel kanskje litt, men det er mye som er anderledes der og slutten er forskjellig fra serien. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Ble akkurat ferdig med episode 25, og jeg må si at det er en veldig fengslende serie! I følge wikipedia blir det sluppet en ny episode i morgen, kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 25 kom vel forrige uke, så er ikke så rart 26 kommer denne uken. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Ville bare være sikker, så jeg ikke sitter å gleder meg til noe som ikke skjer Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 26 kommer i morgen, men blir kanskje ikke ferdigsubber før torsdagen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror Kuro-Hana har den ferdig i løpet av dagen i morra. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Går DN på tirsdager eller onsdager? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Death Note kommer ut på Tirsdager (ikke subbet) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Ser ut til at Kuro-Hana er ferdig med å "subbe" episode 26 nå. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jupp, den kom ut for en times tid siden. Gleder meg til denne episoden, 25 var kos. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Så akkurat episode 26, den var grei nok og var best helt mot slutten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Begynnelsen var litt sånn oppsummerings aktig, men ellers så var det drit spennende... Jeg vedder på at de to ungene på slutten er de egentlige etterfølgerene av L eller noe, gleder meg som en liten unge til neste episode! Synd at Kubus ikke subber mer.. han var flink Endret 11. april 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå