Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lurer egentlig på hvordan serien utvikler seg nå som L er død. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror jeg ikke kommer til å like serien så mye som jeg har gjort til nå. L er min favoritt karakter i Death Note å nå som han er død så har jeg mine tvil på hvordan serien utvikler seg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lurer egentlig på hvordan serien utvikler seg nå som L er død. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror jeg ikke kommer til å like serien så mye som jeg har gjort til nå. L er min favoritt karakter i Death Note å nå som han er død så har jeg mine tvil på hvordan serien utvikler seg.

8326825[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg vet vel hvordan den utvikler seg en stund framover, etter å ha lest mangaen. Mista litt lysta på å se/lese videre. Muligens fordi L var min favorittperson også :(
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Jeg måpte stort i den scenen L skulle til å dø. Det var til dels trist og til dels forbløffende scene. Trist at jeg aldri får se L igjen, men bøyer meg i støvet for Lights genialitet.

 

Jeg lurer også veldig mye på hvordan serien nå arter seg uten L. Vil Misa ha en stor rolle å spille tro? Hva slags reaksjoner vil hun få når hun får vite at Rem er borte?

 

Det er vel noe som vil skape handling - det blir spennende å se hva. :)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Som trådstarter vil jeg si at det er meget tungvint å skjule alt i spoiler-tags. Det jeg spør om er fritt diskusjon rundt anime-serien og dit den har kommet til, nesten som "Naruto Anime"-tråden.

 

Altså, hvorfor ikke skape en ordning at man fritt kan diskutere om den nye episoden som har kommet ut, uten å legge det i en spoiler-tagg?

 

Vel, jeg spør om deres mening :) !

 

 

I samme slengen: Jeg vil anbefale dere som aktivt diskuterer om manga-serien, om å åpne en egen tråd. Det hjelper ikke å legge ting i spoiler-tag og si at dette er noe som anime-seerne ikke bør se på. Mange har litt av noen kløfingre (bl.a meg), og da er det ikke behagelig å få fristelser. ;)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Da sier vi det - vi kan fra nå av snakke fritt om animeen, uten at folk skal klage over å ha fått med seg ting de enda ikke har sett. Det står klart og tydelig "spoiler advarsel" i emnetittelen, og da er det jo deres eget ansvar å klikke seg inn på tråden.

 

OnT: Så, hva tror dere? Hvordan tror dere Misa reagerer på at Rem er død. Vil hun forbli en nikkedukke i Lights spill, eller gjøre opprør?

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det er utrolig usannsynlig at L overlevde på et vis. Men man vet jo aldri ;)

 

Men altså Rem, hvorfor døde hun? :hmm: Tenkt på det i etterkant, men har visst ikke fått med meg det - alt skjedde så fort i den delen av episoden. Altså hun døde av å ha drept L, men L skulle jo ikke til å -drepe- Misa?

Lenke til kommentar

Rem hadde 2 death notes. Den ene tilhørte en shinigami som drepte et menneske for å redde et annet. Hvisjeg ikke husker feil var det Misa han reddet. Pga av dette valgte Rem å gi den avdøde shinigami'ens bok til henne.

 

Så hvis en shinigami dreper et menneske for å redde et annet så vil den shinigami'en dø.

 

Vel, vet ikke dette er helt rett, men det er slikt jeg husker det.

Lenke til kommentar

Var vel også noe med at en Shinigamien dør vis den dreper et menneske den har et personlig forhold til. Tidligere i serien kunne ikke Ryuk drepe L, fordi L hadde noe med Light/Ryuk å gjøre. Men så kommer Rem, som ikke har noe personlig forhold til L/Light. Så han kunne da drepe L uten at det gjorde noe.

 

btw: Jeg lever i troen på at L finnes et eller annet sted :) Ellers kan man jo bare rote rundt på 4Chan/deviant art :love:

 

EDIT: leif... you know, eh?

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Jeg vil si at det er utrolig usannsynlig at L overlevde på et vis. Men man vet jo aldri ;)

 

Men altså Rem, hvorfor døde hun? :hmm: Tenkt på det i etterkant, men har visst ikke fått med meg det - alt skjedde så fort i den delen av episoden. Altså hun døde av å ha drept L, men L skulle jo ikke til å -drepe- Misa?

8329410[/snapback]

neida, selvfølgelig ikke, men Kira vil jo få dødsstraff når han/hun havner i kasjotten, og L fikk ferten av at hun er den andre kira da drepingen begynte etter at hun slapp ut.

 

Og som atir sier, det er jo gangske sannsynlig at L overlevde, at hans død egentlig ikke ville forlenget Misa's liv, så når du sier det om manga spoilern så spoiler du for oss også, fordi nå vet vi jo at han døde, eller er ihvertfall mye mer sikker på det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Fanartmonster !BANKAI!

 

"Pst! fanartmonster! Ikke den typen shinigami T_T" -kaysindre

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

da_dn2.jpg

 

deathnote_light_finish_by_vic_mon.jpg

 

deathnote___handy_hoodies_by_harusaki.jpg

 

death_note_by_hikari151.jpg

death_note_by_meiwren.jpg

 

death_note_by_sasuxrock.jpg

 

death_note_joke_by_hasumi.jpg

 

death_note_manual_02_by_kuroineko.jpg

 

death_note_misa.png

 

death_note__always_second_by_silentreaper.jpg

 

death_note__lollipop_ownage_by_kryzad_terrodash.jpg

 

death_note__ryto_and_l_by_borammy.jpg

 

death_note___amane_misa_by_vashperado.jpg

 

death_note___christmas_cards_by_hyura.png

 

death_note___l_by_bhanesidhe.jpg

 

death_note___l_wins_by_krazy_chibi.jpg

 

death_note___ryuk_by_mishler.jpg

 

death_note___snow_white_by_raikochan.jpg

 

death_note___v_e_r_s_u_s_by_nekozumi.png

 

don__t_take_l__s_cake____by_larein.jpg

 

lname.jpg

 

l_is_a_pirate_by_atomicfireball.jpg

 

l_the_street_artist_by_kinpatsuyasha.png

 

l___is_that_you__by_trixzro27.jpg

 

mindgames.jpg

 

misa__death_note_by_wavemas.jpg

 

omg_toe_poke_by_nk_chan.jpg

 

post_it_death_by_rdcarneiro.jpg

 

raito__s_gift_to_l__by_slinkers.jpg

 

sweet_sweet_sweet_baby__death_by_minama.jpg

 

zero_by_kipferl.jpg

 

 

Denne så jeg da episode 10 var ute:

fan_comic___death_note_by_sethxhellsing.jpg

 

GOD PÅSKE! :)

 

 

Vurderer også å lage en litt mer tvilsom samling senere, men da må dere ha klor og lobotomerings-kit'a klare :p Men det skjer selvsagt bare om dere vil ha det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

NEI skal da slippe det.Skal ikke tvinge slikt på folk :p Ville nesten bare ha noen å lide med siden jeg må gå igjennom alt den driten i jakten på andre kule bilder :innocent:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...