Luchy Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lurer egentlig på hvordan serien utvikler seg nå som L er død. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror jeg ikke kommer til å like serien så mye som jeg har gjort til nå. L er min favoritt karakter i Death Note å nå som han er død så har jeg mine tvil på hvordan serien utvikler seg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lurer egentlig på hvordan serien utvikler seg nå som L er død. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror jeg ikke kommer til å like serien så mye som jeg har gjort til nå. L er min favoritt karakter i Death Note å nå som han er død så har jeg mine tvil på hvordan serien utvikler seg. 8326825[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vet vel hvordan den utvikler seg en stund framover, etter å ha lest mangaen. Mista litt lysta på å se/lese videre. Muligens fordi L var min favorittperson også Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeg måpte stort i den scenen L skulle til å dø. Det var til dels trist og til dels forbløffende scene. Trist at jeg aldri får se L igjen, men bøyer meg i støvet for Lights genialitet. Jeg lurer også veldig mye på hvordan serien nå arter seg uten L. Vil Misa ha en stor rolle å spille tro? Hva slags reaksjoner vil hun få når hun får vite at Rem er borte? Det er vel noe som vil skape handling - det blir spennende å se hva. Endret 7. april 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Som trådstarter vil jeg si at det er meget tungvint å skjule alt i spoiler-tags. Det jeg spør om er fritt diskusjon rundt anime-serien og dit den har kommet til, nesten som "Naruto Anime"-tråden. Altså, hvorfor ikke skape en ordning at man fritt kan diskutere om den nye episoden som har kommet ut, uten å legge det i en spoiler-tagg? Vel, jeg spør om deres mening ! I samme slengen: Jeg vil anbefale dere som aktivt diskuterer om manga-serien, om å åpne en egen tråd. Det hjelper ikke å legge ting i spoiler-tag og si at dette er noe som anime-seerne ikke bør se på. Mange har litt av noen kløfingre (bl.a meg), og da er det ikke behagelig å få fristelser. Endret 7. april 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Vel du har jo rett i det. Dette er jo en diskusjon om anime'en og som emnetilttelen sier så er det spoileradvarsel. Så jeg sier meg enig i å snakke fritt om de nyeste episodene uten å putte det vi skriver i spoilertags Endret 7. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 dessuten, de som ikke har sett animeen (eller, de som blir spoilet av snakk om animeen), hva fan leser de inlegg i en tråd som diskuterer animeen for? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Da sier vi det - vi kan fra nå av snakke fritt om animeen, uten at folk skal klage over å ha fått med seg ting de enda ikke har sett. Det står klart og tydelig "spoiler advarsel" i emnetittelen, og da er det jo deres eget ansvar å klikke seg inn på tråden. OnT: Så, hva tror dere? Hvordan tror dere Misa reagerer på at Rem er død. Vil hun forbli en nikkedukke i Lights spill, eller gjøre opprør? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Selv om Rem er død, så tror jeg dette ikke endrer Misa's syn på Light. Hun er jo betatt av han så hun blir nok å holde med han videre. Endret 7. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Haji Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg må si at L's død er kanskje den beste scenen i serien. Elsker Light's ondskapsfulle ansikt. Jeg vet ikke helt hvorfor:P men jeg har en bitteliten følelse på at L ikke er helt borte.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Altså, det er jo ikke hundre prosent sikkert han L faktisk døde, men etter å ha lest en viss manga spoiler tidligere i tråden, så begynner jeg å tvile på at det bare var ett skuespill allikevel. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 takk for at du sier det, du spoilet nettop delvis hva som ble sagt i den spoileren. Dessuten, med logisk tenkning, hvordan skulle wataris død forlenge Misa's livstid? Dødsguder dør når de nesten direkte forlenger en persons livstid, altså tror jeg Rem faktisk drepte L. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Han spoilet ingenting. Alt han sier er at han leste en spoier fra mangaen som nå har fått han til å tro at L's død ikke var en skuespill. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg vil si at det er utrolig usannsynlig at L overlevde på et vis. Men man vet jo aldri Men altså Rem, hvorfor døde hun? Tenkt på det i etterkant, men har visst ikke fått med meg det - alt skjedde så fort i den delen av episoden. Altså hun døde av å ha drept L, men L skulle jo ikke til å -drepe- Misa? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Rem hadde 2 death notes. Den ene tilhørte en shinigami som drepte et menneske for å redde et annet. Hvisjeg ikke husker feil var det Misa han reddet. Pga av dette valgte Rem å gi den avdøde shinigami'ens bok til henne. Så hvis en shinigami dreper et menneske for å redde et annet så vil den shinigami'en dø. Vel, vet ikke dette er helt rett, men det er slikt jeg husker det. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Er nesten rett hvis en shinigami viser medfølelse mot ett menneske og påvirker levetiden til en person ved å drepe andre personer som ville drept mennesket så dør shinigamien. Er vel kanskje bare medfølelsen det går i ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Var vel også noe med at en Shinigamien dør vis den dreper et menneske den har et personlig forhold til. Tidligere i serien kunne ikke Ryuk drepe L, fordi L hadde noe med Light/Ryuk å gjøre. Men så kommer Rem, som ikke har noe personlig forhold til L/Light. Så han kunne da drepe L uten at det gjorde noe. btw: Jeg lever i troen på at L finnes et eller annet sted Ellers kan man jo bare rote rundt på 4Chan/deviant art EDIT: leif... you know, eh? Endret 8. april 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vil si at det er utrolig usannsynlig at L overlevde på et vis. Men man vet jo aldri Men altså Rem, hvorfor døde hun? Tenkt på det i etterkant, men har visst ikke fått med meg det - alt skjedde så fort i den delen av episoden. Altså hun døde av å ha drept L, men L skulle jo ikke til å -drepe- Misa? 8329410[/snapback] neida, selvfølgelig ikke, men Kira vil jo få dødsstraff når han/hun havner i kasjotten, og L fikk ferten av at hun er den andre kira da drepingen begynte etter at hun slapp ut. Og som atir sier, det er jo gangske sannsynlig at L overlevde, at hans død egentlig ikke ville forlenget Misa's liv, så når du sier det om manga spoilern så spoiler du for oss også, fordi nå vet vi jo at han døde, eller er ihvertfall mye mer sikker på det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Fanartmonster !BANKAI! "Pst! fanartmonster! Ikke den typen shinigami T_T" -kaysindre Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Denne så jeg da episode 10 var ute: GOD PÅSKE! Vurderer også å lage en litt mer tvilsom samling senere, men da må dere ha klor og lobotomerings-kit'a klare Men det skjer selvsagt bare om dere vil ha det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Vi vil IKKE ha noe Light/L shipping eller noe slikt, om det er det du mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) NEI skal da slippe det.Skal ikke tvinge slikt på folk Ville nesten bare ha noen å lide med siden jeg må gå igjennom alt den driten i jakten på andre kule bilder Endret 8. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå