( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Er det noe særlig til forskjell på tekstene da, de to sub-gruppene imellom? Det er jaffal det jeg legger mest merke til (sangene f.eks., og de "viktige" sitatene (jeg går for de som tekster mest logisk, kan dog bli litt vanskelig å skille ut ulogiske subløsninger i den nye introen.../tease)). Men er flyten helt ok så er det vel intet problem. Endret 4. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 det jeg synes skiller ut de forskjellige subbene er for det først hvor fort de er ferdig med subben. Og (kanskje ikke så mye av det i death note) ordspill og fleiper. Japansk humor er mye basert på ordspill så det kan ofte være steder hvor det er vanskelig å oversette. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Ja det er kanskje ikke alle subberne som forstår de interne språkspøkene, det er jo en ganske stor draw-back om ikke, men vanskelig å oppdage (om man ikke ser de samme episodene og ser at noen forklaringer mangler). Tror jeg går for Kuro-Hana. Litt leit å skifte hvilke subbere en holder med, jaffal fra Live-Evil. Man blir jo vant til gjennomførelsen; skrifttyper, farger, størrelser, logo, osv. Men en ukes forsinkelse er bare alt for drøyt Endret 4. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 25: storspoiler! Hvorfor !! Er det mulig da! Men blir spennende å se hvordan dette utvikler seg Synd å tenke på at vi vil aldri se L igjen Men for en flott episode Ble helt hektet med. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hey! Episode 25 er jo ute nå, ja. Hadde helt glemt det, jeg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hum-hum, hva med [ayyo] da; noen formeninger om dem (de har flere seeds ...Kanskje noe å gjøre med at de bar litt vell kjappe med å subbe...)? Off T.: Hoy, long time no see fanartmonsteret >:3 Edit: Glem det. De fantastiske [ayyo] hadde jo bare subbet én episode (25) Endret 4. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Likte ikke episode 25. Bare trist, jo. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 hæhæ, dritbra. Død og fordervelse liker vi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Trist!? Husker jeg satt med det gliset når jeg kom til den scenen. (Noe ala Light sitt) Endret 5. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Yee, elsket den scenen i mangaen. Var ganske så sykt digg, egentlig. Men, siden har ikke sett episoden ennå, Er akkurat det bildet med gliset til Light dårligere i animeen? Var så deilig laget i mangaen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 sykt bra episode, håper de siste 12 episodene blir like brae! Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) episode 25 var utrolig trist!! gleder meg til hva de neste episodene har å by på nå. Endret 6. april 2007 av monicalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Spiler hvis du ikke har sett episode 25 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror halvparten av grat og halvparten gliste nar L dode, jeg var av den siste gruppen. Sier kanskje litt om hva slaks persjon du er vilken gruppe du er i Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er så jævli spent på hvilken retning serien tar nå som L er død! Syntes serien var litt kjipere etter at Yagami møtte L i forhold til starten hvor Yagami var på killing rampage, men handlinga tok seg skikkelig opp. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 kanskje litt feill å poste her.. men anyway. har akkaurt begynt å se/lese manganen/animen.. så jeg lurte på hvor mange kapitler og episoder har det kommet ut.. og har det kommet no filmer om den serien.. synes jeg har sett navnet før hvor det sto navnet og trailern Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Det har kommet 25 episoder så langt, leser ikke mangae så vet ikke hvor mange kapitler det er. Joda, det har kommet en film. Hvis du er interesert i trailere så er det bare å ta et raskt søk på youtube. Endret 7. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Er 108 kapitler i følge wikipedia. Det finnes to filmer. Den førster heter Death Note og den andre heter Death Note: The Last Name. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Spiler hvis du ikke har sett episode 25 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror halvparten av grat og halvparten gliste nar L dode, jeg var av den siste gruppen. Sier kanskje litt om hva slaks persjon du er vilken gruppe du er i 8317619[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor begge deler. L var en drittbra karakter, bare at han ble litt tråkig når han er med 75% av tiden, og med unntak av hyperaktiviteten så jeg meg en del i ham. Derfor både gliste jeg og ble litt lei meg når han døde! Endret 7. april 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Episode 25 spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror faktisk jeg ble mer trist da Watari døde enn når L døde. Stakkars gamle, koselige mannen. Jaja, neste episode blir sikker meget spennende, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå