Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Er det noe særlig til forskjell på tekstene da, de to sub-gruppene imellom?

Det er jaffal det jeg legger mest merke til (sangene f.eks., og de "viktige" sitatene (jeg går for de som tekster mest logisk, kan dog bli litt vanskelig å skille ut ulogiske subløsninger i den nye introen.../tease)). Men er flyten helt ok så er det vel intet problem.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

det jeg synes skiller ut de forskjellige subbene er for det først hvor fort de er ferdig med subben. Og (kanskje ikke så mye av det i death note) ordspill og fleiper. Japansk humor er mye basert på ordspill så det kan ofte være steder hvor det er vanskelig å oversette.

Lenke til kommentar

Ja det er kanskje ikke alle subberne som forstår de interne språkspøkene, det er jo en ganske stor draw-back om ikke, men vanskelig å oppdage (om man ikke ser de samme episodene og ser at noen forklaringer mangler).

 

Tror jeg går for Kuro-Hana. Litt leit å skifte hvilke subbere en holder med, jaffal fra Live-Evil. Man blir jo vant til gjennomførelsen; skrifttyper, farger, størrelser, logo, osv. Men en ukes forsinkelse er bare alt for drøyt :thumbdown:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

25:

storspoiler!

 

 

Hvorfor !! Er det mulig da! Men blir spennende å se hvordan dette utvikler seg :)

 

Synd å tenke på at vi vil aldri se L igjen :(

 

 

 

 

Men for en flott episode :love: Ble helt hektet med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:green: Trist!? Husker jeg satt med det gliset når jeg kom til den scenen. (Noe ala Light sitt) Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Spiler hvis du ikke har sett episode 25

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror halvparten av grat og halvparten gliste nar L dode, jeg var av den siste gruppen. Sier kanskje litt om hva slaks persjon du er vilken gruppe du er i
Lenke til kommentar

kanskje litt feill å poste her.. men anyway. har akkaurt begynt å se/lese manganen/animen.. så jeg lurte på hvor mange kapitler og episoder har det kommet ut.. og har det kommet no filmer om den serien.. synes jeg har sett navnet før hvor det sto navnet og trailern

Lenke til kommentar
Spiler hvis du ikke har sett episode 25

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror halvparten av grat og halvparten gliste nar L dode, jeg var av den siste gruppen. Sier kanskje litt om hva slaks persjon du er vilken gruppe du er i

8317619[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
begge deler. L var en drittbra karakter, bare at han ble litt tråkig når han er med 75% av tiden, og med unntak av hyperaktiviteten så jeg meg en del i ham. Derfor både gliste jeg og ble litt lei meg når han døde!
Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...