Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

jepp, de er drittbra med å oversette. Men textfade-timingen deres på introen stinker, men det kan jeg leve med.

8287001[/snapback]

Venter like gjerne på Animanda sin jeg.

 

Er ikke så intressert i DN lenger egentlig. Vet liksom hva som skjer en stund framover.

 

Men L er frendeles søt da, kanskje derfor jeg ser enda? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

ma si at slutten pa siste episode(23) var den en av de mest spennende oyeblikkene i en anime noen gang, kanskje den eller mest spennede. Blir vanskelig a toppe denne. Death note har bare blitt bedre og bedre og det var ganske bra fra begynnelsen. Ma si jeg ogsa elsker den nye intro og outro en.

 

Edit: sa netopp pa forige siden at episode 24 har komet ut, err ikke blitt lagt ut der jeg pleier a finne death note episoder www.deathnote.tv. Hvor laster alle andre ned fra. og hem lager den best Death note fansub en?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Edit: sa netopp pa forige siden at episode 24 har komet ut, err ikke blitt lagt ut der jeg pleier a finne death note episoder www.deathnote.tv. Hvor laster alle andre ned fra. og hem lager den best Death note fansub en?

8290617[/snapback]

Dersom du ikke kan vente, er det jo alltids mulig, om med en smule dårligere kvalitet, å se episoden på YouTube. Det er ikke verre enn å søke etter "Death Note N" der N erstattes med episodenummeret.

 

For øvrig må jeg bare si 23 og 24 var kanskje de beste episodene hittil. Jeg har lest mangaen, men det slår ikke å se episodene.

 

Ikke les dette om du ikke har lest mangaen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg gleder meg til scenen der det dere vet skjer. Kanskje den beste i hele serien, etter min mening.
Endret av aadnk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

IKKE LES aadnk's SPOILER!

 

Gjorde faktisk akkurat samme feil før jeg begynte på mangaen, på et annet forum...

 

 

Hadde fint om du hadde endre på det aadnk. Til noe som

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"da det dere vet skjer om ikke så lenge"
, eller noe sånt.

 

Er heldigvis ikke så mange her om natta, men det er veldig lett å trykke på en slik.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Tja, har en del tilfelles med den fyren. Sitter faktisk på samme måte som han! (men det hjelper egentlig ikke på konsentrasjonen)

8289867[/snapback]

Tror en god del sammenligner seg litt med L. :)

 

Personlig liker jeg å gå barbeint :wee:

 

EDIT

 

@ aadnk

Please fix på den spoiler greia. Selv om du/jeg vet hva som skjer. Så er det ikke alle andre som vet det. Bytt til noe ala det =Øyvind= sa :)

 

Og denne burde heller ikke åpnes av folk som ikke har lest til kapittel 58...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det som skjedde i kapittel 58 er det verste som har hendt meg :cry:
Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Ja stemmer det, blir litt blind på dagene i påska. Er til gjengjeld ingen problem å vente heller. Håper det blir et greit sted å ta en pause etter 25; etter episode 20 var et genialt sted å vente.

Men... heh, med 25 har jeg jo 5 episoder?! Ah, må ha noe med at animanda er litt tregere enn de andre.

Eh, det var da måte på, finner ikke 24 en gang! Ærlig talt, en hel uke bak?

Finnes det noen LITT raskere men likevel gode alternativer? :)

(kuro-hana?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...