Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Atte det som skjer er atte L han...

8229668[/snapback]

Jeg tenkte jeg skulle lese litt om hva folk syns om denne serien før jeg begynte på mangaen. Da kom jeg over akkurat det der. :no: En del spenning ble ødelagt da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ikke så lurt å quote han på det slik at flere leser :p btw Øyvind, vet du om noen har kommet med scanlation eller translation av Blue Dragon etter 12 :)? Er ikke lisensiert så trykt å komme med linker ^^

8230214[/snapback]

Er jo i spoiler da, ingen som trenger å trykke på.

 

Men ser ut som det går tregt med Blue Dragon for tiden.

Lenke til kommentar

så mange sider, gidder ikke lese alle for å sjekke om noen har spurt før.

Vil bare spørre hvor mange andre som synes den nye death note anime åpningen What's up People av Maximum the Hormone er den beste anime åpningen noensinne.

hey hey ningen sucker, hey ningen ningen fucker.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Tja, jeg synes da introen besto mest av ordene "Human sucker, human fucker" og repeat. Skikkelig dyp sang om det syke komplekset mennesket er med andre ord? :roll:

 

Introen er helt grei den, men er enig med Bill om at den ikke passer til serien overhodet. Om Death Note hadde vært en serie om en gjeng kids på syre ville den kanskje passet :)

Lenke til kommentar

Altså, en må ikke lure seg selv til å tro at det er noen dyp mening i slikt oppspinn. Har sett nøye gjennom teksten, det er bare bullshit. Minner en del om Dir en grey (de høres jaffal bra ut da :roll: ). Sucker-fuckeropplegget er maks nedtur. Videon er fanartkopiering.

Håper de går back to basic snart, de kan umulig få noe særlig til god feedback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...