MrBjoern Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) *Spoiler* 8211842[/snapback] Jeg vet, jeg vet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Atte det som skjer er atte L han... Endret 24. mars 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Atte det som skjer er atte L han... 8229668[/snapback] Jeg tenkte jeg skulle lese litt om hva folk syns om denne serien før jeg begynte på mangaen. Da kom jeg over akkurat det der. En del spenning ble ødelagt da. Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ikke så lurt å quote han på det slik at flere leser btw Øyvind, vet du om noen har kommet med scanlation eller translation av Blue Dragon etter 12 ? Er ikke lisensiert så trykt å komme med linker ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ikke så lurt å quote han på det slik at flere leser btw Øyvind, vet du om noen har kommet med scanlation eller translation av Blue Dragon etter 12 ? Er ikke lisensiert så trykt å komme med linker ^^ 8230214[/snapback] Er jo i spoiler da, ingen som trenger å trykke på. Men ser ut som det går tregt med Blue Dragon for tiden. Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Stor fristelse i en spoiler >< men synd med blue dragon hadde bare noen oversatt så skulle jeg gjerne scanet alle chapterne... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Stor fristelse i en spoiler >< 8230301[/snapback] Da er det da din egen feil vis du trykker på den Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) så mange sider, gidder ikke lese alle for å sjekke om noen har spurt før. Vil bare spørre hvor mange andre som synes den nye death note anime åpningen What's up People av Maximum the Hormone er den beste anime åpningen noensinne. hey hey ningen sucker, hey ningen ningen fucker. Endret 25. mars 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Altså, introen er kul nok den, men problemet er det at den ikke passer serien overhodet. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 serien har mange syke komplekser, introen viser mange syke komplekser (shinigame på tredemølle etter eple...) og synger om det syke komplekset mennesket er. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tja, jeg synes da introen besto mest av ordene "Human sucker, human fucker" og repeat. Skikkelig dyp sang om det syke komplekset mennesket er med andre ord? Introen er helt grei den, men er enig med Bill om at den ikke passer til serien overhodet. Om Death Note hadde vært en serie om en gjeng kids på syre ville den kanskje passet Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Altså, en må ikke lure seg selv til å tro at det er noen dyp mening i slikt oppspinn. Har sett nøye gjennom teksten, det er bare bullshit. Minner en del om Dir en grey (de høres jaffal bra ut da ). Sucker-fuckeropplegget er maks nedtur. Videon er fanartkopiering. Håper de går back to basic snart, de kan umulig få noe særlig til god feedback. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Venligst definer "passer til serien" da. Jeg mener at om den passer eller ikke har ingen ting med hvor mye du liker den eller ikke. Se litt på resten av sangen og ikke bare gjentagelsen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Så episode 24 nå. Det var en stor glede å få se litt spenning igjen. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ja, nå er serien i gang Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 episode 24 var meget bra. begynner å bli en stund siden sist jeg gledet meg til neste episode. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Riktig det, JRL! Blir spennende.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg venter fremdeles på Animanda sin sub av 24 jeg Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 last ned kuro-hana sine fra deathfan.com i stedet! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kan ikke japansk, men kuro-hana virker ganske så bra, ja. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jepp, de er drittbra med å oversette. Men textfade-timingen deres på introen stinker, men det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå