Überadri Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Digger denne serien! Men veldig enig med Motoko, savner feelingen fra første episodene. Vi får ikke vite hva Light tenker lenger. Nesten frustrerende. Angående når den blir sendt og antall episoder: Death Note currently airs in Japan on the Nippon Television network every Tuesday at 24:56. The first episode aired on October 3, 2006 and the series is currently scheduled to run for 37 episodes. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Hm, var sikker på at jeg leste 'onsdag', jeg. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg vil tro at det er p.g.a tidsforskjellene (Japan/Norge) at folk ikke har så lett for å vite nøyaktig? Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Fansub kommer som oftest på onsdag, men serien går på tv på tirsdager i japan. Må si meg enig med diverse andre folk, liker ikke helt hvordan serien utvikler seg, håper de avslutter på en bra måte i allefall. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ingen her som leser mangaen? Hehe, jeg vet hva som skjer btw: Nådestøt ja 8142655[/snapback] Oh, u naught-boy, teasin' me like dat! Jeg leser, men vet hittil ingenting jeg ikke visste fra før. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg vil tro at det er p.g.a tidsforskjellene (Japan/Norge) at folk ikke har så lett for å vite nøyaktig? 8157686[/snapback] Mulig det, men jeg var så sikker på at jeg hadde lest på Wikipedia at det var hver onsdag, og ikke tirsdager. Noen her som kan japansk og/eller som vet hvilke sub som er best/mest nøyaktig? Føler Kuro-Hana og Animada er ganske bra, men jeg kan egentlig ikke japansk, det bare føles riktig. Litt vanskelig å forklare ... Redigert: Tirsdager mener jeg, ikke torsdager. Endret 15. mars 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Oh, u naught-boy, teasin' me like dat! Jeg leser, men vet hittil ingenting jeg ikke visste fra før. 8157872[/snapback] Hehe, synes det var spennende å lese, helt til en jeg kjenner fortalte hva som skjedde i siste kapittel. JEG HATER HAM AKURATT NÅ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Husker jeg leste litt om Deatn Note før jeg startet på serien, kom over en plass der de sa at "Wow, den scenen der blablabla skjer var så bra!". Tenkte ikke så mye over det da, men etterhvert viste det seg at det var en megaspoiler som ødela ganske mye. :/ Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Husker ikke hva det var meg som fikk til å lese serien sikkert det vanlige med at jeg snublet over en side med et bilde og tenkte at den så litt kul ut for så å lese hele serien på de neste 24 timene men husker at 2-3 uker etterpå begynte animen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, synes det var spennende å lese, helt til en jeg kjenner fortalte hva som skjedde i siste kapittel. JEG HATER HAM AKURATT NÅ! Du hater han forever. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg må si at episode 21 var en liten opptur etter å nettopp å ha sett de to foregående, får bare håpe at spenningskurven fortsetter å stige. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Digger denne serien! Men veldig enig med Motoko, savner feelingen fra første episodene. Vi får ikke vite hva Light tenker lenger. Nesten frustrerende. Oj, det har gått meg litt hus forbi det du sa.. alltid kult at noe er enig med en Interresant tema, nå er det sånn at jeg liker starten best på nesten alt - Ringenes Brorskap, osv. Alltid en viss type tilværelse som snus på hodet. Har lurt på hvordan en bra historie med et spennende tema som aldri får en stor forandring i seg er. Eller om det finnes noen spesielle fra før. I en manga/anime f.eks. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Fant noen småtøffe Death Note wallpapers på AnimeWallpapers.com for de som er intereserte. Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Går det ann å få kjøpt mangaen her i Norge? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 De har den ihvertfall på outland. Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 De har den ihvertfall på outland. 8181779[/snapback] ok, nice. Vet du hvor mye det koster for en? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 79,- per stykk. Ser ut som den er på engelsk. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 YAY, episode 23. Ganske bra, men neste episode tror jeg kommer til å eie litt, i allefall episode 25/26. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Så episode 23 nå. Synes den var dødssrå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir spennende å se hva som skjer når politiet, og/eller L og Light får tak i Death Note. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Elsket denne episoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå