Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Digger denne serien! Men veldig enig med Motoko, savner feelingen fra første episodene. Vi får ikke vite hva Light tenker lenger. Nesten frustrerende.

 

Angående når den blir sendt og antall episoder:

Death Note currently airs in Japan on the Nippon Television network every Tuesday at 24:56. The first episode aired on October 3, 2006 and the series is currently scheduled to run for 37 episodes.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil tro at det er p.g.a tidsforskjellene (Japan/Norge) at folk ikke har så lett for å vite nøyaktig?

8157686[/snapback]

Mulig det, men jeg var så sikker på at jeg hadde lest på Wikipedia at det var hver onsdag, og ikke tirsdager.

 

Noen her som kan japansk og/eller som vet hvilke sub som er best/mest nøyaktig? Føler Kuro-Hana og Animada er ganske bra, men jeg kan egentlig ikke japansk, det bare føles riktig. Litt vanskelig å forklare ...

 

 

Redigert: Tirsdager mener jeg, ikke torsdager.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Husker jeg leste litt om Deatn Note før jeg startet på serien, kom over en plass der de sa at "Wow, den scenen der blablabla skjer var så bra!". Tenkte ikke så mye over det da, men etterhvert viste det seg at det var en megaspoiler som ødela ganske mye. :/

Lenke til kommentar

Husker ikke hva det var meg som fikk til å lese serien :hmm: sikkert det vanlige med at jeg snublet over en side med et bilde og tenkte at den så litt kul ut for så å lese hele serien på de neste 24 timene :p men husker at 2-3 uker etterpå begynte animen ;)

Lenke til kommentar
Digger denne serien! Men veldig enig med Motoko, savner feelingen fra første episodene. Vi får ikke vite hva Light tenker lenger. Nesten frustrerende.

Oj, det har gått meg litt hus forbi det du sa.. alltid kult at noe er enig med en :p

Interresant tema, nå er det sånn at jeg liker starten best på nesten alt - Ringenes Brorskap, osv. Alltid en viss type tilværelse som snus på hodet. Har lurt på hvordan en bra historie med et spennende tema som aldri får en stor forandring i seg er. Eller om det finnes noen spesielle fra før. I en manga/anime f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...