lain Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Nå er jeg metal fan, så følte ikke den var spesielt ekstrem, men kan forstå at den kanskje ikke helt faller i smak hos endel seere. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er metalfan jeg også, men det går hovedsaklig i melodiske låter. Jeg synes ikke den passet inn i animeverdenen overhodet siden den er så uortodoks. Man det er bare min mening. Jeg tror dog at majoriteten at seerene har lite sansen for den type musikk. J-Rock er greit nok liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvem er det som ser på introen da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Har vært på hytta, så jeg har ikke fått sett 19 og 20 Leste til kapittel 58 på hytta, da... *Spoile noe sjukt masse for de som bare ser på animeen...* btw: Den introen var ikke noe spesilt stilig, likte "The World* bedre... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvem er det som ser på introen da? 8069825[/snapback] Du er ikke nysgjerrig på hvordan introen høres ut? Personlig hører jeg på introene minst en gang. Suger de, hopper jeg over dem, er de bra, er de også et bra springbrett for å komme i stemning før storyen starter igjen Lenke til kommentar
@ir Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hvem er det som ser på introen da? 8069825[/snapback] Du er ikke nysgjerrig på hvordan introen høres ut? Personlig hører jeg på introene minst en gang. Suger de, hopper jeg over dem, er de bra, er de også et bra springbrett for å komme i stemning før storyen starter igjen 8072175[/snapback] Pleier å gjøre akkurat det samme. Og for å være helt ærlig, syntes egentlig ikke så mye om denne nye introen. Passet dårlig Er heller ikke fan av metal så Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Godt var det ihvetfall med ny intro. Den gamle var aldri god syns eg. Denne er bedre ihvertfall. Forøvrig syns eg utviklingen i serien er bra Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes den nye introen var ganske bra.. endelig en ny en, starta å bli ganske lei den gamle... noen som veit hvorfor animanda er så treig til å subbe fortia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 BWAHAHA! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jah, utseende og stilen er på plass; da er det bare å bli rablende gal genial massemorder/übersuperduperdetektiv/vellykket småslutty modell og filmstjerne. Stakkars barn. Den introen btw, hvordan kunne noe slikt skje? Det ser ut til at de prøver seg på svart metall, for første gang, og det høres lite stygt ut. Enden hadde jaffal rytme, men de burde holdt seg til hard rockish stilen til de to forrige - de var gode. Kunne gjerne hørt på dem et titalls episoder til. Endret 11. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Å kalle introen for svartmetall blir vel det samme som å kalle ein gitar for piano Hørtes meir ut som noe SOAD greier. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Heh, selvfølgelig. Poenget var at de prøvde seg på noe utenfor deres spekter av ferdigheter, resultatet ble tragisk. Hey-hey, human sucker! A-a human... human fucker! ... C'MOOON!! Men ellers er alt finfint i Death Note-gården, dog så savner jeg litt av feelen, spenningen og alt som var nytt rundt serien fra ep.1-10.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Må si den nye intromusikken var litt vel tung, ja. Passet overhodet ikke med serien som egentlig er svært rolig (men jævlig spennende). Musikken ellers er kanskje ikke den typen man bare sitter og hører på for seg selv, men den passer serien skummelt bra, og sørger for at spenningen holder seg på topp. Light sa at han hadde en plan før han ga fra seg boken, nå er jeg spent på hvordan han hadde tenkt å finne boken igjen når tiden kommer. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Mm, virker nesten som om den store taktikken har tatt en pause; men sannheten er at planen fremdeles pågår. Når tiden er inne/kysten klar eller what so ever, så setter nok Light inn, ikke nådestøtet, men... tja? Noe stort jaffal Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Ingen her som leser mangaen? Hehe, jeg vet hva som skjer @ kaysindre Nå lo jeg også btw: Nådestøt ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Ingen her som leser mangaen? Hehe, jeg vet hva som skjer 8142655[/snapback] Jo, flere som har lest den. Men den skal ikke diskuteres her, den er jo ferdig for lenge siden også. Men er litt kjedelig i anime'n for øyeblikket ja, men om ikke lenge blir det mer spennende. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Er det så at det kommer en ny episode hver onsdag? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Det er vel hver torsdag, hvis det ikke har blitt endret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Ville bare vise denne kule gif'en fra introen: Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Hvis du ikke er kresen, kan du skaffe svartblomst sin sub i dag (onsdag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå