Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er metalfan jeg også, men det går hovedsaklig i melodiske låter. Jeg synes ikke den passet inn i animeverdenen overhodet siden den er så uortodoks.

 

Man det er bare min mening. Jeg tror dog at majoriteten at seerene har lite sansen for den type musikk. J-Rock er greit nok liksom.

Lenke til kommentar
Hvem er det som ser på introen da? :p

8069825[/snapback]

Du er ikke nysgjerrig på hvordan introen høres ut?

 

Personlig hører jeg på introene minst en gang. Suger de, hopper jeg over dem, er de bra, er de også et bra springbrett for å komme i stemning før storyen starter igjen :)

Lenke til kommentar
Hvem er det som ser på introen da? :p

8069825[/snapback]

Du er ikke nysgjerrig på hvordan introen høres ut?

 

Personlig hører jeg på introene minst en gang. Suger de, hopper jeg over dem, er de bra, er de også et bra springbrett for å komme i stemning før storyen starter igjen :)

8072175[/snapback]

 

Pleier å gjøre akkurat det samme. Og for å være helt ærlig, syntes egentlig ikke så mye om denne nye introen. Passet dårlig :hmm:

 

Er heller ikke fan av metal så :p

Lenke til kommentar

Jah, utseende og stilen er på plass; da er det bare å bli rablende gal genial massemorder/übersuperduperdetektiv/vellykket småslutty modell og filmstjerne. Stakkars barn.

 

Den introen btw, hvordan kunne noe slikt skje? Det ser ut til at de prøver seg på svart metall, for første gang, og det høres lite stygt ut. Enden hadde jaffal rytme, men de burde holdt seg til hard rockish stilen til de to forrige - de var gode. Kunne gjerne hørt på dem et titalls episoder til.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Må si den nye intromusikken var litt vel tung, ja. Passet overhodet ikke med serien som egentlig er svært rolig (men jævlig spennende). Musikken ellers er kanskje ikke den typen man bare sitter og hører på for seg selv, men den passer serien skummelt bra, og sørger for at spenningen holder seg på topp.

 

Light sa at han hadde en plan før han ga fra seg boken, nå er jeg spent på hvordan han hadde tenkt å finne boken igjen når tiden kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ingen her som leser mangaen? Hehe, jeg vet hva som skjer :D

8142655[/snapback]

Jo, flere som har lest den. Men den skal ikke diskuteres her, den er jo ferdig for lenge siden også. :)

 

Men er litt kjedelig i anime'n for øyeblikket ja, men om ikke lenge blir det mer spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...