( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Dere skal være glade for at dere ikke så alt av spoilere og yaoi på devianart :!: Da har du ikke vært innom sider som f.eks 4chan. 7957414[/snapback] Verken har jeg planer om det heller! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Hva er 4chan? Har sett det mange ganger på forumet, men har aldri fått med meg hva det er. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Hva er 4chan? Har sett det mange ganger på forumet, men har aldri fått med meg hva det er. 7957543[/snapback] Hentet fra urbandictionary.com: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor you have just entered the very heart, soul, and life force of the internet. this is a place beyond sanity, wild and untamed. there is nothing new here. "new" content on 4chan is not found; it is created from old material. every interesting, offensive, shocking, or debate inspiring topic youve seen elsewhere has been posted here ad infinitum. we are the reason for "not safe for work". we are the anonymous army. cross us and you will fail. anonymous is everywhere. you depend on us every day. we bag your groceries, we fix your computers. anonymous sees you before you see him. sitting at desks around the world right now is a nameless, faceless, unforgiving mafia composed of the best of the best. we are 4channers. the people devoid of any type of soul or conscience. products of cynicism and apathy, spreading those very sentiments daily. anonymous is the hardened war veteran of the internet. he does not forgive or forget. we have seen things that defy explantions. heard stories that would make any god-fearing, law abiding citzen empty their stomach where they stand. we have experienced them multiple times and eagerly await their return. 4chan is a place of sheer genius and utter stupidity, and there is often a thin line dividing the two. here you will see a state of mind that exists in most human beings, but is rarely if ever shown. this is a place where taboos do not exist. 4chan cannot simply be regarded as a simple website or imageboard. it is so much more than code. 4chan is alive and constantly changing. this is a subculture, a self-governing sect of the world. rich in history and foundation. to become a 4chan user is to speak a different language. to leave behind any methods of conventional thinking you once knew. there are things here that you will not understand and things you never will understand. if you cannot accept this then GTFO now. because there is no turning back. this is 4chan this is /b/ Heh, kanskje ikke så forklarende Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor A message board and image board on the Internet where people congregate to post various kinds of pictures, flash animations, and discuss things such as anime. It is the English version of the original Japanese board with a similar system: 2chan. The system that 4chan uses is Anonymous, so one can safely post one's opinion without worrying. One can use a name and a tripcode (a # followed by a 'password') to gain 'status' on 4chan. Did you see that insane Flash movie on 4chan? Litt mer forståelig denne kanskje Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Ah, hahaha Skjønner nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Hey.. 4-Chan! Der er det vel mer futanari, guro og lignende man må passe seg for der Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som har sett ep 18? Laster den ned nå *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Skjer det noe moro i den da tro? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Skjer det noe moro i den da tro? 7982147[/snapback] Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 18 var ikke så overbevisende. De bygger vel opp til de store momentene. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 19 var mye bedre enn 18, selv om den hadde litt filler-feel over seg, egentlig. Men gleder meg til om en 4-5 episoder Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 19 var mye bedre enn 18, selv om den hadde litt filler-feel over seg, egentlig. Men gleder meg til om en 4-5 episoder 8000797[/snapback] Hvor ser du Death Note? Youtube? Venter til Animanda kommer med episode 19 i mårra jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Neeeei! [Fan-art monster] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bonus!: Hvis du lurer på hvorfor du aldri bør ta turen innom devianart uten en flaske med klorin til å helle i alle kroppsåpninger for å slette minnene, så er her et bilde som ikke er spoilerish, men du vil få brekninger.... og litt diare Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [/Fan-art monster] Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Fan-art er virkelig noe som gir meg troen tilbake på menneskeheten ... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe, siste bildet var jo best da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe, siste bildet var jo best da 8021554[/snapback] Yaoi-bildet? :!: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe, siste bildet var jo best da 8021554[/snapback] Yaoi-bildet? :!: 8021800[/snapback] Ja, Sailor L ftw Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Den første var søt, da Utrolige tegneslkillz. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det nå jeg skal si at jeg har over 100 DN fan art bilder på pc'en? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Det er nå du skal GIM DEM TIL OSS! Hand'em over!! Edit: >:3 Endret 25. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 :3 NamNam hand dem over! Foreslår denne hosten, den spyr ut image tagene til deg også, så hvis du bruker batch upload i .zip arkiv så er den genial! http://www.snapdrive.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå