Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal ikke hintes til hvor man kan skaffe serier som er lisensiert.

Det er og forblir forbudt og hold dere til de retningslinjene som er gitt så slipper man å måtte tildele warning og det som værre er :\

On-Topic: Noen som har en god sub-gruppe å anbefale å se DN med? Orker ikke å hive meg på å se videre hvis tekstingen er ræva.

Dette er noe som kunne ha vært gjort av trådstarter f.eks å informere om gode sub som er tilgjengelig så folk slipper å spørre om det :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det som er lisensert i usa ulovlig i europa? når det var lovlig før det ble lisensert?

Bare nysgjerrig på hva dere legger i grunn for å påstå at fansubs av death note er noe mer ulovlig nå enn før deathnote ble lisensert i usa.

ansf er ok sub'ers foresten.

Lenke til kommentar

Eg bruker Animanda sin versjon.

Eller så kan du finne serien på AniDB og sjå kva gruppe som har best score og lese kommentarar til gruppene. Det er den måten eg bruker til velje gruppe.

Eller så er Death Note jævla bra serie. Det "beste" med serien (har sett til ep.9):

Var når han avslørte at han var Kira til kona til han detektiv fyren (hugsa ikkje ka ho heitte), det vart enda verre når du såg henne gå vekk mot galgen :cry:

Lenke til kommentar

16 raws er ute. Jeg venter release til kvelden eller morgen tidlig ^^

Så noe om at godsub har lansert, men det bare MÅ være crap om det er oversatt, timet, encodet og lansert så fort.

EDIT: godsub sine filer er på ~100MB og i rmvb format. Det sier vel en del..

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
Det skal ikke hintes til hvor man kan skaffe serier som er lisensiert.

Det er og forblir forbudt og hold dere til de retningslinjene som er gitt så slipper man å måtte tildele warning og det som værre er :\

On-Topic: Noen som har en god sub-gruppe å anbefale å se DN med? Orker ikke å hive meg på å se videre hvis tekstingen er ræva.

Dette er noe som kunne ha vært gjort av trådstarter f.eks å informere om gode sub som er tilgjengelig så folk slipper å spørre om det :)

7828830[/snapback]

Vel, av de gjenværende ville jeg anbefalt Animanda. Beste av de som forsatt driver med subbing etter lisenseringen. Men noe jeg har merket er at denne subgruppen noen ganger kan være litt trege med å gi ut sine episoder. Det finnes mange som gir ut før, men disse er subbet ekstremt dårlig - det er bare å vike unna dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...