Letium Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Har sett den første episoden. Jeg liker det jeg ser. Bra tegnet og god kvalitet på alt sammen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Anfs er jo elendig. Vil helst slippe å laste ned 70 versjoner av samme episode, så hvis noen kunne anbefalt en fansub som ikke er oversatt ord-for-ord, og kanskje kan måle seg med Live-Evil, hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Letium Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg bare lurer på en ting. Hvor kan man se episodene av Death Note, andre steder enn Youtube? Og med engelsk tekst da såklart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Det kan man, laste dem ned fra slik sider som ikkje kan nevnes her. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Det kan man, laste dem ned fra slik sider som ikkje kan nevnes her. 7812080[/snapback] Du er så nazi mala. Men han har et godt poeng. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hvorfor er mala nazi? :O Altså death note kan lastes ned ved torrentsnedlsting. Da trenger man torrentnedlastningsprogram. Jeg kan dessverre ikke nevne sidene her. Endret 29. januar 2007 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Det skal ikke hintes til hvor man kan skaffe serier som er lisensiert. Det er og forblir forbudt og hold dere til de retningslinjene som er gitt så slipper man å måtte tildele warning og det som værre er :\ On-Topic: Noen som har en god sub-gruppe å anbefale å se DN med? Orker ikke å hive meg på å se videre hvis tekstingen er ræva. Dette er noe som kunne ha vært gjort av trådstarter f.eks å informere om gode sub som er tilgjengelig så folk slipper å spørre om det Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Hvorfor er det som er lisensert i usa ulovlig i europa? når det var lovlig før det ble lisensert? Bare nysgjerrig på hva dere legger i grunn for å påstå at fansubs av death note er noe mer ulovlig nå enn før deathnote ble lisensert i usa. ansf er ok sub'ers foresten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg tror jussen bak denne "lovligheten" med fansubs er noe uhåndgripelig, litt i samme gate som abandonware. La oss bare nyte det så lenge det varer, hva? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Eg bruker Animanda sin versjon. Eller så kan du finne serien på AniDB og sjå kva gruppe som har best score og lese kommentarar til gruppene. Det er den måten eg bruker til velje gruppe. Eller så er Death Note jævla bra serie. Det "beste" med serien (har sett til ep.9): Var når han avslørte at han var Kira til kona til han detektiv fyren (hugsa ikkje ka ho heitte), det vart enda verre når du såg henne gå vekk mot galgen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Det du beskriver der dotGif88, det gav meg frysninger og eit sørgmodig glis om heile ansiktet Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg brøt ut i ond latter akkurat der, sammen med et sadistisk glis. Utrolig genialt ondskapsfullt. Sammen med Når han manipulerer Raye, bare for å slakte ham på slutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Dere har kommet dit nå ja. Denne serien er bare så sykt bra. Likte godt scenen med hu dama bla. ja. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Vi har kommet lenger. ep 15 slutter med.. At Rem truer Light på livet om han ikke hjelper Misa ut av knipa etter at Rem fikk Misa til å glemme alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Oioi, da kan dere glede dere til ep. 16, eller kanskje 17. Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 eg tipper 17 blir den beste episoden for alle ja 16 er for tidlig Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) 16 raws er ute. Jeg venter release til kvelden eller morgen tidlig ^^ Så noe om at godsub har lansert, men det bare MÅ være crap om det er oversatt, timet, encodet og lansert så fort. EDIT: godsub sine filer er på ~100MB og i rmvb format. Det sier vel en del.. Endret 31. januar 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) anfs er ute, om du vet hvor du skal titte. Ser kos ut. Edit: anfs og ikke ansf kanskje, me be noob! Endret 31. januar 2007 av lain Lenke til kommentar
@ir Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Det skal ikke hintes til hvor man kan skaffe serier som er lisensiert.Det er og forblir forbudt og hold dere til de retningslinjene som er gitt så slipper man å måtte tildele warning og det som værre er :\ On-Topic: Noen som har en god sub-gruppe å anbefale å se DN med? Orker ikke å hive meg på å se videre hvis tekstingen er ræva. Dette er noe som kunne ha vært gjort av trådstarter f.eks å informere om gode sub som er tilgjengelig så folk slipper å spørre om det 7828830[/snapback] Vel, av de gjenværende ville jeg anbefalt Animanda. Beste av de som forsatt driver med subbing etter lisenseringen. Men noe jeg har merket er at denne subgruppen noen ganger kan være litt trege med å gi ut sine episoder. Det finnes mange som gir ut før, men disse er subbet ekstremt dårlig - det er bare å vike unna dem. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 anfs er ute, om du vet hvor du skal titte. Ser kos ut. Edit: anfs og ikke ansf kanskje, me be noob! 7840411[/snapback] Haha, ja, anfs lanserte rundt klokken 15.00 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå