Peter Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har lenge hatt lyst til å bytte brukernavn, men brukernavnet jeg vil ha er "opptatt". Grunn til at jeg skriver opptatt i anførselstegn er at brukernavnet aldri har blitt brukt. Det har blitt registrert, men brukeren har aldri logget inn etter det iflg. sist aktiv. (I tillegg til 0 poster) Det er snart 6 år siden brukeren registrerte seg, uten å bruke brukernavnet, og jeg synes da det burde være mulig å resirkulere ubrukte, dog registrerte brukernavn. F.eks. kan det settes grense for at brukeren må logge inn minst én gang i året eller noe sånt, evt. mailvalidering én gang i året, eller at dere renser medlemslisten en gang i blandt. Jeg vet at andre også sikler på noen brukernavn som er i bruk, dog vet jeg ikke om disse er i aktiv bruk, eller bare registrerte zombier, men det betyr ihvertfall at det er flere som ønsker denne muligheten. Egentlig skrev jeg dette i søknaden om brukernavnbytte, men det funket selvsagt ikke ettersom søknadsskjemaet sjekker at brukernavnet ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 enig i dette , det burde være en rensnig av inaktive medlemer i medlemslistene . Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) er det ikke slik at noen registrerer seg for å kunne bruke prisguiden? Altså uten at de poster noe i forumet? Og husk at alt postet under "Off topic" ikke øker postcouten Endret 23. oktober 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kunne du skaffe en link til denne brukeren som du ønsker navnet av? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Kunne du skaffe en link til denne brukeren som du ønsker navnet av? 7135781[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=1511 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Helt enig. Jeg vil selv ha brukernavnet "Zevs", siste gang denne brukeren postet var i 2002 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3963 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vel, finner det egentlig greit å ha et nick som symboliserer deg. Et vanlig fornavn blir for vanlig.. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva med å prøve å kontakte opphavspersonene? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 er det ikke slik at noen registrerer seg for å kunne bruke prisguiden? Altså uten at de poster noe i forumet? 7134690[/snapback] Jepp. Det eller bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Vel, finner det egentlig greit å ha et nick som symboliserer deg. Et vanlig fornavn blir for vanlig.. 7137396[/snapback] Vel, jeg er av annen mening Dessuten spør jeg for alle, ikke bare for meg selv. Dessverre mistenker jeg (dypt nede) at de faktisk ikke vil slette brukere, fordi vi "konkurrerer" med andre store fora om å være størst, og dermed bare unngår å svare her. Eller så har de bare ikke sett den Hva med å prøve å kontakte opphavspersonene? 7137420[/snapback] Og spørre om jeg kan få nicket hans? Hvordan skulle egentlig dette gå til? At jeg får en mail, som jeg lett kunne faket uansett, der han sier at jeg kan få nicket hans? Og så sende den til hw? Vel, det får bli plan B isåfall. Dessuten tviler jeg på at mailen hans funker. Siden som han linker til i profilen er nede, og uten å anta for mye er det mulig at han brukte mailadresse på den siden. Noe som igjen betyr at brukerkontoen er død og ikke kan hentes tilbake(med mindre han fortsatt husker passordet til kontoen) (Spekulasjoner ftw) Endret 23. oktober 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi har gjort dette i visse tilfeller hvor det ligger en god grunn til, og at personen du ønsker å "overta" ikke hae vært aktiv på minst 1.5 år , samt at han ikke har noen poster på forumet. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Så hvordan skriver jeg søknad? Søknadsskjemaet tillater ikke forespørsler etter brukernavn som allerede er registrert? Skal jeg sene pm til noen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så hvordan skriver jeg søknad?Søknadsskjemaet tillater ikke forespørsler etter brukernavn som allerede er registrert? Skal jeg sene pm til noen? 7142425[/snapback] Det greieste er e-post til [email protected] Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg