Gå til innhold

Kommentarer på foreløpig layout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jobbet litt med et nytt lay-out nå og har prøvd å ha tipsene deres i bakhodet ;)

mer hvit, litt farge osv.

- Den HW-logoen er bare for å illustrtere at logoen skal være der, Det mindre banneret under skal vise hvilken del av siden du er på, så når du er på en Dragonballside så vises det et bilde fra Dragonball.

- Den dropdown-menyen i minibanneret skal være der slik at man kan hoppe mellom de forskjellige tingene siden er om. Så da fikk jeg eliminert den ene menyen fra den forrige lay-outen... ;)

post-86298-1161968066_thumb.png

Bedre eller verre en det forrige?

:blush:

Lenke til kommentar

Siste utgaven var betraktelig mye bedre. Likte spesielt at du lyste opp siden igjen med den hvite bakgrunnen. Rammene er fine, tekstfargen er også fin, men prøv gjerne med forskjellige farger også, bare det ikke blir for mye.

Og så litt kritikk: :p

Jeg har jo selvfølgelig ikke prøvd dette ut selv, men når du har fikset en banner; hva med å prøve å droppe den småle underbanneren, og heller kjøre på med en stor/større banner? Behold drop-down menyen og plasseringen til den.

De "bullets" knappene foran overskriftene er veldig stygge i min mening. Prøv noe annet der, eventuelt dropp det, hvis det blir bedre av det. Fonten på menyen og brødteksten er veldig pen, men igjen syntes jeg overskriften bør vurderes å endre på. Prøv en "mykere" font, alá Trebuchet.

Ellers er siden veldig fin! Vurder også en sluttramme helt nederst. Kanskje en med runde hjørner?

Endret av Seb.R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...