G_unit Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Jeg har en Creative Zen Plus mp3. Jeg overførte tilfeldigvis noen systemfiler fra et program over til den. Når jeg ser på størrelsen på alle filene til sammen, står det 18 GB....Woooow..hvordan går det når mp3en bare er på 1GB. Og når jeg ville slette disse filene, så står det " Kan ikke slette filen: Kan ikke lese fra kildefilen eller kilde disken. Jeg har prøvd Unlocker. Det funka ikke...Hva skal jeg gjøre???? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Jeg har en Creative Zen Plus mp3. Jeg overførte tilfeldigvis noen systemfiler fra et program over til den. Når jeg ser på størrelsen på alle filene til sammen, står det 18 GB....Woooow..hvordan går det når mp3en bare er på 1GB. Og når jeg ville slette disse filene, så står det " Kan ikke slette filen: Kan ikke lese fra kildefilen eller kilde disken. Jeg har prøvd Unlocker. Det funka ikke...Hva skal jeg gjøre?? 7126220[/snapback] prøvd å formatere? Lenke til kommentar
G_unit Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Mange takk! hmmm....skal huske på det til neste gang Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Mange takk! hmmm....skal huske på det til neste gang 7126956[/snapback] hehe Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Det står at det ikke kan lese fra kildefilen eller kilde disken. Det betyr at filene ikke er på mp3-spilleren, utforsker bare tror det. Filene tar derfor mest sansynlig ikke opp noe plass på spilleren. Du har vel prøvd å koble den fra og til igjen. Evt. prøv på en annen pc. Vanligvis så går det ann å slette filene etter en stund, bare prøv igjen senere. Eller så er vel kanskje det enkleste som NadaX7 sier, å formatere. Da blir filene hvertfall borte, men du må legge til musikken på nytt. Det er foresten kanskje ikke så mye jobb på en 1 GB spiller. Endret 24. oktober 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå