Andersgh Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har planer om å kjøpe trålæst nettverk hjemme. Aller helst ville jeg selvf kjørt en ADSL kobling mot internett, men det er selvf ikke mulig på landet :smile: Derfor får det bli ISDN i stede. Lurer på om noen har noen tips om en god og billig ISND ruter jeg kan bruke sammen med en Dlink 614+ tråløs basestasjon Så for meg å koble min stasjonære pc direkte til basestasjonen vi nettverkskort og kabel, ISDN ruteren inn i basestasjonen og så min bærbare pc vi et tråløst kort. Noen som har noen tips? Høres dette ut som en god løsning? -Anders- Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 15:33, skrev Andersgh:Har planer om å kjøpe trålæst nettverk hjemme. Aller helst ville jeg selvf kjørt en ADSL kobling mot internett, men det er selvf ikke mulig på landet :smile:Derfor får det bli ISDN i stede. Jeg har gode erfaringer med Draytek-routere, men du har vel registrert deg hos firstmile for og vise interesse for ADSL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå